Andromeda'dan 77$ karşılığında kargo ile satın alınan Athlon 1700+ efsanesi ile 2002 yılında AMD fanatiği olmuştum. Gerçek bir rekabetçi idi bu işlemciler Intel fena paniklemişti o yıllar, az da olsa P4 ile kazıkladığı insanlar olmuştu ama yinde AMD nin sayesinde bir çok insan o dönem P4 kazığı yemekten kurtulmuştu.
Benim de çorbada tuzum bulunsun, 1994 yılının Ocak ayıydı akşam olmuş hava çoktan kararmıştı evden müzik seti almaya çıkmış birisi olarak 386 sx25 işlemcili 512kb ekran kartı ve 105mb harddiski olan 0,28 mikron piksel aralıklı markasının ise sonradan Nokia(tabi o zamanlar Nokia kimse tarafından bilinen marka değildi) olduğunu anladığım monitöre sahip orjinal bir bilgisayar alarak eve döndüm.