sürekli kendinizi geliştiriyorsunuz tebrikler. önceki incelemelerde sıkılmıştım bu inceleme güzel olmuş.. sadece son bölümde videoyu bitirirken kadrajdan aracı sürerek çıkartırsınız hissine kapıldım ama el sallamakla yetindiniz...
sürekli kendinizi geliştiriyorsunuz tebrikler. önceki incelemelerde sıkılmıştım bu inceleme güzel olmuş.. sadece son bölümde videoyu bitirirken kadrajdan aracı sürerek çıkartırsınız hissine kapıldım ama el sallamakla yetindiniz...
fiyatı konusunda sunu söyleye bilirim ki aslında fiyatı güzel. Fiyatını arttıran tek şey son yapılan vergi zammı ile vergisi 100TL nın altındaki bütün telefonların vergisini 100TL olarak sabitlenmesi. Buda demek oluyorki 80TL bu telefon için değecek bir meblağ.
hem üstelik * tuşuna basınca sati bile söylüyor. 😉
Son bir saat içinde 134 ziyaretçi, 17 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
evet gümrükte takıldı. gümrükçüsü, deposu, vergisi vs derken bir makine parası daha harcandı.