Android, Android 6 versiyonuyla oldukça iyi bir hale geldi. 1.500 TL seviyesinde, en az 32 GB dahili hafıza, 3 GB Ram, yazılım optimizasyonu düzgün yapılmış, Snapdragon 62* veya 65* donanımlı bir Android telefon çoğu kullanıcının işini fazlasıyla görür. Ancak henüz kimse bunun farkında değil. Çoğu kullanıcı en iyi deneyimi en üst segment Android veya iPhone telefon satın alarak alacağını sanıyor. Üst seviye cihazlar size ihtiyacınız olmayan özellikleri varmış gibi göstererek fiyat şişirip satmaktan başka bir şey yapmıyor; 2K, 4K, EDGE, 18:9 ekranlar, bilmem ne sensörleri vs. havada uçuşuyor. Çoğu kullanıcı altıüstü iki foto çekip, video izleyip, müzik dinleyip, yarım saat internette, 15 dakika oyunda takılıyor. Tüm bunları yapmak için üst segment bir telefona gerek yok.
@erhan-tr Aynen hocam. Hatta, bu, “benim sana çizdiğim çerçevede hareket edebilirsin başkasına izin vermem” kuralını o kadar abartır ki; (mesela) ekranın sol tarafına sosyal medya, sağ tarafına sohbet uygulamalarını koyamazsın. O uygulamalar illa ip gibi yan yana dizilecek... 😀