arcani @arcani 01 Temmuz 2014 - 20:40 G2 BeğenFavori PaylaşYorum yap Paylaş 6 Pulstar @pulstar Güneşi karşıya almışsınız. Bu nedenle böyle çıkmış. Güneş arka tarafa doğru kalsaydı daha güzel çıkardı. 01 Temmuz 2014 - 21:00 Yanıtla Beğen arcani @arcani Ztn g2 nin çekimine vurgu yapmak için gönderdim otomatik ayar 01 Temmuz 2014 - 21:55 Yanıtla Beğen arcani @arcani Gündüz değil bu arada güneş batmak üzereydi 01 Temmuz 2014 - 21:56 Yanıtla Beğen L4FLEUR @l4fleur Şu telefonun en berbat yanı kamerası.Neredeyse tamamı mükemmel olan bir telefonda bu kadar sıkıntılı bir kamera olmamalıydı bence.Kesinlikle memnun değilim kalitesinden. 01 Temmuz 2014 - 22:23 Yanıtla Beğen Melih AYDIN @melih_aydnn yan koymasan iyiydi. ha ne didin 😀 01 Temmuz 2014 - 23:34 Yanıtla Beğen arcani @arcani Ben yan koymadım niye yan olduğunu bende anlamadım 02 Temmuz 2014 - 01:02 Yanıtla Beğen İptal
Güneşi karşıya almışsınız. Bu nedenle böyle çıkmış. Güneş arka tarafa doğru kalsaydı daha güzel çıkardı.
Ztn g2 nin çekimine vurgu yapmak için gönderdim otomatik ayar
Gündüz değil bu arada güneş batmak üzereydi
Şu telefonun en berbat yanı kamerası.Neredeyse tamamı mükemmel olan bir telefonda bu kadar sıkıntılı bir kamera olmamalıydı bence.Kesinlikle memnun değilim kalitesinden.
yan koymasan iyiydi. ha ne didin 😀
Ben yan koymadım niye yan olduğunu bende anlamadım