@forthebeast ne oldu şu tsye demin
10.9.8.7.6.5.4.3.2.1.0
😀
Sabırsızlıkla bekliyoruz
140 iyi benim için
Çünkü biz #TeknoFakirler iz 😀
Ben 1 aya anca alırım 😀
Ohoo daha var ben en iyisi para biriktiriyim 170 - 180 Tl Civarı Değil Mi ?? @frt
aman Allah korusun @azim_bey 😀 😀
Ben geç olmadan bıraktım darısı @mattsmith başına 😀
😀 fesatlık vol. 9 kuyusunu kazma 😀 😀
Girme böyle kendini beğenmiş sitelere 😉
Tamam sağol kardeşim..
hahahaha 🙂 bende üye olmuştum küçük yazım yanlışına 1 yıl ceza verdiler.
vallaha doğru 🙂
🙂 eyvallah
Son bir saat içinde 131 ziyaretçi, 14 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
@forthebeast ne oldu şu tsye demin