dün akşam bir arkadaşım geldi. S6 EDGE almış. kaça aldın dedim 24 ay taksitle 160 küsür dedi. sonradan ortaya çıktı buna bir de hat tarife bedeli biniyormuş. adam sadece telefona 3800 küsür lira vermiş oldu. insanlar ya çok zengin ya çok aptal. #TeknoSeyir #akış

BeğenFavori PaylaşYorum yap