Herkese Merhabalar
Gta 5 Fiyatı ne zaman düşer bilgisi olan varmı ?
100 120 Tl Civarı olur mu inersede ?
İyi Geceler
#AkışımızaDokunmayın #LütfenYardımEdin #TeknoFakirler #akış #GTAV #GTA5 #GTA5PC
Son bir saat içinde 121 ziyaretçi, 17 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
100 civarına en az 1-2 yıl sonra gelir
Ohoo daha var ben en iyisi para biriktiriyim 170 - 180 Tl Civarı Değil Mi ?? @frt
Enpara alıp her ay 50 tl atın steam'e. 3 ay sonra alırsınız 100 liraya 😀
Ben 1 aya anca alırım 😀
Çünkü biz #TeknoFakirler iz 😀
Gmg de 39 dolar zaten
140 iyi benim için
nuuvemde 80 tl ama şuanda bitmiş 1 haftaya gelir diyor site.vpn ile alınıyor tabiki brezilyayı seçip paypalla ödediğin taktirde en ucuz fiyata oyuna erişmiş olursun benim yaptığım gibi
Gta 6 çıkınca düşer bence 🙂