Adamın biri büyük harfler kullanarak konu açmış. Bende neden bağırıyorsun? Dedim ceza verdiler. Neymiş Rapor sistemini kullanmamışım. Saçmalık yaa. Well Come To Technopat...

BeğenFavori PaylaşYorum yap