Uyduruk şehirlere bile 2 üniversite açanlar sağolsun. İstihdam bu kadar azken her yere üniversite yapmak müthiş bir zeka ürünü. Öte yandan insanlar görüyor ki okumadan hele bir de paranız yoksa bu ülkede bulacağınız işler kölelikten farksız. İnsanlar bir umut üniversiteye gideyim belki şansıma daha iyi şartlarda yaşarım diyor. Elektrikçi, tesisatçı, ne bileyim herhangi bir teknik iş yapan eleman hak ettiği paraları kazanabilse herkes üniversite diplomasını bu kadar önemser miydi acaba? Üniversite mezunlarının çoğu işsiz çünkü iş yok, olanlar da çalışacak adam değil sömürülecek köle arıyor. Açın kariyer ilanlarına bakın bir de verecekleri maaşa bakın anlarsınız mevzuyu. Bu işsizlik büyük bir problem o yüzden tek bir sebebe bağlanamaz. Böyle olunca çözümü de meşakkatli oluyor tek bir şeyi çözmek yetmiyor.
İnsanlar farkına varmıyor ama yasaklar kullanım alışkanlıklarını etkiliyor. Eskiden bir şekilde sık sık vikiye girerdim sonra yasak falan oldu girmemeye başladım son zamanlarda iyice unutmuştum. Paylaşım için teşekkürler sık kullanılanlara ekledim yeniden araştırmaya başlayayım 😀