Merhaba. M8'de kare çekim var hatırlatayım istedim. 16.9 / 4.3 ve Kare çekim diye geçiyor.
Merhaba. M8'de kare çekim var hatırlatayım istedim. 16.9 / 4.3 ve Kare çekim diye geçiyor.
Son bir saat içinde 103 ziyaretçi, 46 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
M8 kullanıyorum. Dikkat ederseniz 16.9, 4.3 ve kare çekim dedim. VE dediğim için ayrı belirtiyorum 4.3 olarak belirtmedim @cem