can ve hamdi'li son bölüm efsane. gözümden yaş geldi
01:00:22
hk: sen kedileri seven bir hayvansın, düşün.
can: hayvan mıyım ben? aşk olsun
ahadhuftsd 2018'in bombası erken geldi. uzun zamandır bu kadar kahkaha atmamıştım.
samsung'un ilk nesil galaxy tab s tableti benim için pişmanlık oldu.
2015 nisan'ında 850tl'ye zamanın ipad'den sonra en üst seviye tableti diye iddia edilen samsung galaxy tab s tabletini aldım. maksadım hem android dünyasına giriş yapmak hem de piyasanın en iyi tabletini alarak güzel bir multimedya deneyimi yaşamaktı. uzun süre kullanırım diye orijinal kılıfını da almış, ona da 100 lira vermiştim. kısa konuşacam: kullanıcı olarak deneyimim o kadar berbattı ki iki ay dayanabildim, sonrasında emekli babama verdim. o da netten gazete okumak ve youtube'da dış güçlerin türkiye üzerinde oynadıkları oyunları ve tsk'nın yeni askeri silah projelerini izlemek için kullanıyordu sadece.
geçen ağustos ayında wifi modülü çalışmaz oldu. internet ve bluetooth açmak mümkün değildi anlayacağınız. araştırdığımda bu konuda baya şikayet olduğunu gördüm. beşiktaş'taki samsung servisi anakart değişmeli diyip 600 tl masraf çıkardı, üstüne bir de daha ucuz olur diye yetkili olmayan başka servislere gitmemi önerdi (müşteriye daha ucuza yapan yerler öneren yetkili servis... şaka gibi)
ben o anakartın nasıl değişitirildiğini forumlardan, ifixit'ten, şurdan burdan öğrenmesini bilirim. ne var ki aldığım her eşyanın ustası, tamircisi olacaksam vay bana vaylar bana. 850 lirayı 2 yıllığına dandik bir ürünü kullanmak için vermişim gibi hissediyorum şu an. ipad alsaydım aynı arızayı donanım hatası nedeniyle muhtemelen birebir değişimle karşılarlardı.
şimdi iki yılda samsung kendini çok geliştirmiştir, ürünleri artık çok kalitelidir falan, bilemem. burda önemli olan zaten satış sonrası destek ve samsung servisinin bugün bana yapabileceği yok bu kesin bilgi arkadaşlar. samsung tablet alacaklar servis konusunu da düşünsün derim, naçizane tavsiyem
bundan yaklaşık 4 sene önce macbook'tan vazgeçip aynı fiyata sony vaio pro 11 almıştım. bu sitede incelemesi de var. çok memnunum aldığıma.zenbook 3 ağırlık ve tip açısından benim vaio pro'nun benzeri ve donanım bakımından gelişmişi olmuş. vaio'nun da ağırlığı bir kilo altında. ancak kenarları daha kalın ve dokunmatik ekranı da var. donanımı ise 4. nesil mobil i5, 4gb ram ve 128 gb ssd var.
kendi laptopumu kullanırken eksikliğini hissettiğim tek şey levent abinin de dediği gibi bu tipte hafif ve ince bi laptopu katlayıp tablet modunda kullanamamak oldu hep. hafifliğini ve küçük yapısını çok seviyorum ve çok alıştım. günlük kullanımında internet, müzik, video, office programları kullanan bir bilgisayar kullanıcısı olarak hala her işimi çok rahat görüyor. bir kere olsun teklediğini görmedim. ayrıca portlar konusunda da hiçbir eksiği yok 2 adet usb 3.0, kulaklık, hdmi, sd card girişleri var.
bir sonraki laptopum yine böyle hafif ve küçük olacak o kesin. ama ekstra olarak hızından taviz vermeden katlanabilir tablet modu olmasına da dikkat edeceğim. bu bakımdan zenbook 3'ün eksikleri var. zaten vaio eskiyene kadar birkaç yıl daha geçer, o arada da istediğim tipte laptoplar çıkar diye umuyorum.
the best of both worlds diye buna denir. sondaki muhabbetten doğru anladıysam arada bir beraber program yapacaklar. yeminle 2017'nin şimdiye kadar en güzel haberi bu
gurur verici bi iş ama ingilizce çevirisi olacak mı bunun sorulmasını bekledim videoda. asıl hedef kitlesi ingilizce bilenler bu kitabın
can hocam, aylardır merak içerisindeyim, şu kiloları nasıl verdin bi anlat allasen. geçirdiğin değişim muazzam. adeta gençleşmişsin. ben de kilo vermek istiyorum. hatta bu kilo verme sürecinin bi programını da yapıverin, inanın çok faydalı olur
aynen öyle. erdem gükrer yüzünden pclabs'i takip etmeyi bıraktım uzun zamandır. teknoseyir'e de gelirse hiç hayırlı olacağını sanmıyorum açıkçası. böyle iyi.
teknoseyir ile sony arasında yaşananlardan bağımsız düşüncelerim, zaten aletin çirkin ve oldukça gereksiz, masraflı ayrıntılarla boğulduğu yönünde. alette o kadar çok ıvır zıvır şey var ki hangi ara oyun oynanıyor bunla merak ediyorum.
apple sonunda nokia'ya albenisi olan telefon ürettirmeyi başardı. gerçekten çok hoş görünüyor. nokia işletim sistemini değiştirse bile bu sade ve etkileyici tasarımı devam ettirirse iş yapar.
Son bir saat içinde 127 ziyaretçi, 26 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
videonun başında @gamsizm başını hınzır hınzır kaşıyor. kesin gene bişeyler olay olmuş 🙂