bu da hacettepeden. mezun olunca çok sıkıntı çekeceğiz 😀

imzalar açıksa dönebilirsin ama apple kapatır hemen. şu anda geri dönenler var sanırım ama yarına imzalar kapanır.
Bizim harddiskin gazı kaçmış olayı süperdi. Kovayla da gece gece acıktırdın be Levent Abi 😀
Saatler için dendi. Telefonlar için de olsaydı bastıra bastıra "amazing"li "awesome"lu söylerelerdi. 😀
3 mbitle 16 gb dosya indiriyorum 3 gündür. paramızla rezil oluyoruz resmen
o fiyatta kalacağını zannetmiyorum apple store ayar çeker bunlara.
Son bir saat içinde 96 ziyaretçi, 37 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Apple Store'a gitmen gerek veya arayarak yardım al. Kendi kendine açman zor hatta imkansız olabiir.