iphone 6 pahalı olmuş dıyonuzda cıksın 1 hafta sonra cafelerde malboranın yanında goruruz veya metrobüste kızların elinde oynarken bu millet alır kardeşim alır daya vergiyi CcC MALİYE BAKANLIĞI cCc
Son bir saat içinde 79 ziyaretçi, 15 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
o fiyatta kalacağını zannetmiyorum apple store ayar çeker bunlara.
bazı insanlara 10bin desen yine satar bu ayfon .Sorsan ne yapıyorsun diye facebook a giriyorum arama yapıyorum birde whatsapp der 😀
ya işte birakın sızlanmayı diyorum bende onlara babasının elınde nokıa 3310 kızının elınde 6
varlığından haberdarlarmı önce onu sorda sonra kullanmayı düşün 🙂 Varsa yoksa megapiksel sayarlar 😛
bundan sonra iphonlu arkadaşlar fazlalaşacak bunu alamayacakları için gidip 4 yada 5 alıcaklar 4-5 satışlarında patlama yaşanabilir
tasarımı bana sorarsanız çok şık olmuş tercih meselesi tabi tasarım olarak beğendim yalan yok
candy crush için 4 milyar vermek
Bence alan adamlara ücretsiz uygulama vermiyeceksin 🙂
Siyahın tasarımı leş de beyaz ve şampanya yine hoş olmuş,iPhone sevip de küçük diyenler ve klasik iFanlar alır bence