harika nefis süper devam
can akbulut eski 15-20 yaşındaki otomobilleri övüyor. 10 yıllık süreçte teknolojik olarak bir ilerleme söz konusu olmadığını savunuyor. ama eski arabalarda yenileri arasındaki en büyük fark güvenlik faktörü. ncap testlerinden de görüldüğü gibi eski arabalarda güvenliğin "g" si yok. ekonomi kasacağız diye insan hayatını ucuz görmeyelim derim.
geçenlerde efsane kasa toyota corolla'nın çarpışma testi yayınlandı. araba resmen ikiye katlandı ve birbuçuk yıldız aldı. can bey "20 yıllık araba da alsanız hala modern trafik standartlarını sağlıyor" diyor ki kesinlikle katılmıyorum.
Son bir saat içinde 125 ziyaretçi, 44 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
LP jilet gibi olmuş, murat abi senin saat ise ateş ediyor.