Ekran görüntüsünü almayı biliyorum o sıra işim vardı telefonla çekmem gerekti şu screenshot hastalığınızada hayranım doğrusu
Ekran görüntüsünü almayı biliyorum o sıra işim vardı telefonla çekmem gerekti şu screenshot hastalığınızada hayranım doğrusu
Ya bu incelemeler gayet güzel tamam ama artık adam akıllı teknolojiyi şnceleyin artık teknoseyir,bilgisayar inceleyin laptop inceleyin heo böyle küçük çaplı birçok kişinin aklına bile gelmeyen şeyleri inceliyorsunuz,gidip gezi rehberi yapıyorsunuz siz teknoloji sitesisi değilmisiniz!!!!!!
Oyun incelemeside yapmıyorsunuz artık eskiden ne güzel oyunları heyecanla beklerdik şimdi oda yok arada bir oyun görüyoruz oda pixelli 5liralık oyunlar kimsenin bu nesilde o oyunları oyniyicağını ben açıkçası sanmıyorum,oto seyirde yok,araba incelemeleride göremiyoruz yaz da bitti herkes iş başı yapıyor biz hala sizi bekliyoruz. biraz çeki düzen lütfen.
YA O KADAR SONY CENTER BÖLÜMÜNÜZ VAR SONY ÜRÜNLERİNİ RAHATLIKLA İNCELEYEBİLİYORSUNUZ AMA XPERİA Z2 HALA BİR TÜRLÜ İNCELENMEDİ ONUN YERİNE GİDİP GEREKSİZ ÇOĞU KİŞİNİN ALMİYACAĞI TELEFONLARI İNCELİYORSUNUZ!!!
incele güzel olmasına güzel lakin neden 240p olduğunu söylermisiniz!!! Hd izleme keyfi varken bu görüntü kalitesi hiçte uygun olmamış bilginize!
Sevgili OtoSeyir Ailesi Citroenin ds5 Model arabasını incelemenizi istesem çok merek ettiğin hoş ve performanslı bir araba !!!
Son bir saat içinde 159 ziyaretçi, 88 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Macid Abi Nerede Sizi Seviyoruz lakin oyunlarda onu özledik