OguzhanHOSCA @oguzhanhosca 19 Eylül 2014 - 19:41 Güncelliyorum hadi hayırlısı olsun :O 😀 BeğenFavori PaylaşYorum yap Paylaş 1 1 OguzhanHOSCA @oguzhanhosca Ekran görüntüsünü almayı biliyorum o sıra işim vardı telefonla çekmem gerekti şu screenshot hastalığınızada hayranım doğrusu 20 Eylül 2014 - 16:58 Yanıtla Beğen İptal
Ekran görüntüsünü almayı biliyorum o sıra işim vardı telefonla çekmem gerekti şu screenshot hastalığınızada hayranım doğrusu