Oyun da oynayan da kapak da efsane.. Buarada 20:51de ben varım 🙂
Levent Abi @leventp , Murat SF2 de hileyle yeniyo seni haberin olsun.. Attack level ı 5 e almış ondan daha fazla zarar alıyorsun sen.. 🙂
@leventp @gamsizm söylediğiniz PC oyunlarını tek bir arşivde toplama olayını GOG (Galaxy) yapmaya hazırlanıyor..
https://www.gamespot.com/articles/gog-announces-gog-galaxy-20-an-app-designed-to-fix/1100-6467097/
RYSE:Son of Rome u Türkiyede LP @leventp ve benden başka seven yoktur muhtemelen.. Muhteşem eğlenceli oyunu harcadılar resmen..
"Şu ne soldaki ÇAKAL ÖYLE İKİ BÜKLÜM, ben onu öldürürürm.." Levent abinin yorumlar olmadan hiç bi yerde review izleyemiyorum.. :/
@sedatkaplan ya yok oynasınlar, kendileri de izleyenler de eğleniyor sonuçta.. ben öyle bi info verdim yalnızca 🙂
Silah ve karakter customization da Division v 2.0 buarada.. en azından iyiye doğru gidiyor gibi..
@leventp Levent abi devamlı Far Cry 3 diyorsun da aslında türünün ilk örneği o değil... O sincaptan cüzdan yap, zürafadan şemsiye yap muhabbetini çıkardı daha çok Far Cry 3 (ki onu da aslında assasins Creed 3 1 ay farkla daha önce cıkardı 🙂 )..
Yani doğru diyorsun genel olarak ubisoft oyunlarının genel yapısı böyle; kuleden bak harita aç karargahları ele geçir mahallenin side questlerini yap şeklinde... ubinin standart bi formülü oldu çıktı bu 6-7 yıldır....
Bu oyun özelinde de konuşursak ve illa bir kılıfa uyduracaksak bana coop Just Cause benzetmesi daha uygun geldi.. Ki zaten o da action-gta.. Hepsinin özünde Far Cry dan ziyade GTA var yani.. (return to innocence)
@alperenxx bu bir tartışma konusu dahi değil ki savunayım adam gerçek olan neyse onu söylemiş. Taban puanı belirlenmiş bir ürünü zararına satmadığı sürece daha ucuza satamaz zaten.. O fiyat avrupa genelinde indirime uygun hale geldiğinde de fiyatları düşürüyorlar.. Servis hizmeti veren spotify ile de nasıl bir bağlantı kurduğunuzu bilemiyorum ama benim memnun olup olmamamı sağlayabilecek bir otoritesi zaten yok bu insanın, bu fiyatlandırma sistemindeki zincirin olsa olsa son halkasında bu karakter, rakamları 3-5 oynatır o kadar ondan bahsediyorum..
Adam videoda 62 kere herseyin avrupaya bağlı olduğunu söylemesine "rağmen" halen amarigada şöyle böyle diye zerzenişli cümleler kurmak mükemmel bi duygu olmalı..
Yalnızca varsayım, ciddi bir şekilde ortaya iddia attığı yok heyecanlanmayın..
Neden düz androide uygun yapılmış olarak düşündünüz ki sadece.. Linux tabanlı STEAMOS düşünülerek üretilmiştir bu ürün doğal olarak ve o nedenle de keşke orada deneseydiniz....
Bu oyun daha erken erişimde ki sanki oyunun ingilizce hariç dil desteği varmış gibi Türkçe dili eksik diyorsunuz.. Bu tarz şeyler oyun geliştikçe veya sizlerin desteğiyle eklenir zaten heyecana mahal yok...
1 metrelik kablo bence baya kısaymış, önemsiz gibi geçiştiriyoruz ama. Sektor standartı 3 metre değil miydi bu gamer kulaklıkların falan? Kasanın arkasına taktığınızı düşünürseniz rezalet sonuçlar doğruabilir gibi bu 1 metre olayını düşünmeden alanlar için. Benim sennheiser pc360 ın 3metre mesela ki daha kısa olsa heralde darağacı gibi hissederdim..
Son bir saat içinde 190 ziyaretçi, 104 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Hadi buraya da yazim.. :
1:13 maraş dondurmacısı cosplay..