kutunun dışında jelatin ve güvenlik bantı olmuyor, içindeki statik posetinde çoğunda bantta olmaz.
kutunun dışında jelatin ve güvenlik bantı olmuyor, içindeki statik posetinde çoğunda bantta olmaz.
Wrapsol yaptırdım. Kılıf kullanmıyorum. 3 aydır gayet memnunum bu koruyucudan tavsiye ederim.
mod olmadan bitirdim. önce yapabildiğim kadar yan görevleri yaptım. sonra ana göreve daldım. etkinlikleri boşver bence. ilk önce skalitze git. orada haydutlar cumanlar birbirine giriyor, sağ kalanların gitmesini bekle. sonra git cesetleri yağmala. ben oradan düşen zırhlarla oynu bitirdim 🙂
@definitive kızımın tabletten youtube sildim saçma sapan içerikler yüzünden. saolsun netflix.
@mr-paramedik sana düşen artık yeni telefon alman 😀 küçük ekran düşük çözünürlük diye tahmin ettim
sütü soğuk veya sıcak dene. ben sıcak sütü hiç sevmem ama dolaptan buz gibi oldumu kutuyu diplerim 🙂
donanım, performans aynı düzeye getirmek zor olmayacaktır ama notebook u serin tutabilmek uzun süre oyun oynamak zor. çabuk ısınıyor uzun süre bu ısılar zarar veriyor
Son bir saat içinde 134 ziyaretçi, 9 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
km 152.0 oldu