Selam arkadaşlar,
HD4000 yada HD4400 ile çift monitörden görüntü almak mümkün müdür? Oyun amaçlı değil sadece görüntü almak için harici bi grafik kartı gerekli mi değil mi onu öğrenmek istedim. Bu konu hakkında bilgisi olanlar yorumlarını yazabilirse çok memnun olurum.
@gamsizm @leventp teknoseyir ekibi olarak yazılım sektöründen herhangi bir firmayla bağlantınız vs var mı? Bir ara Çizgi-tagem ile alakalı bir video çekmiştiniz.
Demek istediğimi anlatamadım aslında. Bi ara çizgi-tagem VHDL eğitimi veriyordu. Kontakta olduğunuz bir firmanın bu gibi yazılım yada embedded systems konularında herhangi bir eğitimi, konferansı vb birşey sözkonusu olursa bizd haber verme imkanınız var mıdır.
Videolardan anladığım kadarıyla sanırım Levent Bey' in embedded system design ve coding konularına ilgisi ve bilgisi var. Cevabınızı bekliyorum
desteklediği çözünürlüğe bak eğer 3840*2160 sa 4 monitör bile bağlayabilirsin.
bu arada benim pcdeki hd4000 3 ekran destekliyor.sorun olmaz 2 ekranda
@rahmictas ekranlar 1920x1080p ikiside. bu değerlere göre bu mümkün mü ?
@amelos ben iki çıkışıa hdmı dan almak istesem, bu mümkün değil sanırım değil mi ?
hocam olay anakartınızda bitiyor öncelikle.2 tane hdmi çıkışı varsa ikisinide hdmidan alabilirsiniz.1080p monitörleri destekler sorun olmaz.