Selam arkadaşlar,

HD4000 yada HD4400 ile çift monitörden görüntü almak mümkün müdür? Oyun amaçlı değil sadece görüntü almak için harici bi grafik kartı gerekli mi değil mi onu öğrenmek istedim. Bu konu hakkında bilgisi olanlar yorumlarını yazabilirse çok memnun olurum.

BeğenFavori PaylaşYorum yap