levet abi tam almanlara benzemiş, t-shirt çok yakışmış çok şeker olmuş 🙂
levet abi tam almanlara benzemiş, t-shirt çok yakışmış çok şeker olmuş 🙂
nexus 5 bu kadar ince ve zarif olsa, şuanki pazarda satış rekoru kırardı. şuanda 1200-1250 TL arasında geziniyor nexus 5.
Bence sıfır iphone 4 daha mantıklı geliyor. Bu telefon daha çok bütçesi kısıtlı, "işimi görsün, aradada whatsapp twitter yapayım" diyenlere hitap ediyor. Bu saatten sonra 4 alan adamında yaklaşık olarak aynı beklentilere sahip olduğunu düşünürsek bana IP4 daha mantıklı geldi. Hem daha kibar
Çok öğretici bir videoydu, teşekkürler.
İngilizcesi orta/orta-iyi düzeyde olan birisi için İnterRail i önerir misiniz? Öğrenciyim ve sürekli akademik yayın taramak zorunda kalıyorum. İngilizcemin kötü olduğunu düşünmüyorum ama gerçek hayatta hiç bir yabancıyla iletişime geçmediğim için tereddütlerim var. Size nasıl bir yol izlemeliyim?
Son bir saat içinde 110 ziyaretçi, 15 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
@rahmictas ekranlar 1920x1080p ikiside. bu değerlere göre bu mümkün mü ?
@amelos ben iki çıkışıa hdmı dan almak istesem, bu mümkün değil sanırım değil mi ?