Türk telekom onlinedan e-sime geçmek resmen rezillik, aynısı benim de başıma geldi. Numara taşındıktan sonra kod girmek gerekiyor ancak hat kapandığı için koda ulaşmak zulüm. 2 gün sonra geri Turkcell e-sime geçtim çok daha rahat
Türk telekom onlinedan e-sime geçmek resmen rezillik, aynısı benim de başıma geldi. Numara taşındıktan sonra kod girmek gerekiyor ancak hat kapandığı için koda ulaşmak zulüm. 2 gün sonra geri Turkcell e-sime geçtim çok daha rahat
Mobilde adguard dns kullanırken arada gidiyo İnternet bağlantısı olmuyor, şu an next dns kullanıyorum kota işi başıma gelmedi ondan memnunum
20 yıl İzmir'de yaşadım, sürekli ufak ufak deprem olur yaşamaya alışırsınız.
Kalem sadece ultrada olacaksa o paraya gider millet yine note alır 13 - 14 bin liraya.
Gözlük dışında gözlerimde sıkıntı yok şükür, biraz hassasiyet var sadece. Biraz güçlü ışıklar sanki uzun far yakmış gibi geliyor. İyi bir hastanede bir ön muayene olursanız gerekli bilgilendirmeyi yaparlar diye düşünüyorum. Ben dünya gözde olmuştum o dönem ilgililerdi baya. Ameliyattan sonra gözlükten kurtulmak gerçekten çok güzel ama sonradan gözlük kullanma kısmı can sıkıcı o konuda bi garanti yok işte.
2009 yılında 2.75 ve 2.50 olmak üzere gözlük kullanırken lazer ameliyat olmuştum, iyi bir operasyon geçirirseniz ilk günden sonra çok sıkıntı çıkmıyor ama daha uzun sürenlerini duydum. Göz numaram ikisi de sıfırlandı 10 yıl böyle gitti, 2019 yılında bir gözüm 1.50 oldu tekrar gözlük kullanmaya başladım. Ameliyatın olumsuz etkisi ise daha sonradan araba kullanmaya başlayınca anladım karanlıkta ışığa karşı hassasiyet oluştu bende biraz.
Benden maksimum 7000 liralık sistem toplamam rica edildi de parçalar birbiri ile uyumsuzluk yaşatır mı ya da birbirlerini besleyebilir mi diye sormuştum şimdi mesaj geldi halledilmiş arkadaşlar teşekürler yorumlariniz için
Son bir saat içinde 218 ziyaretçi, 67 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Bende düz s23 var bluetooth saat bağlandığında aynı imleç çıkıp kayboluyor