Böyle bir sistem yok dolandırıcı bunlar inanma hiç kafana takma
a53 kılıfı alabilirim hocam babam kullanıyor ona veririm yarın müsait misin ?
@onur-18-fb o zaman iyice bir araştırayım diş etleri gider diye korktum dediğin gibiyse alınabilir hocam teşekkür ederim ufkumuz açıldı bugünde 🙂
@onur-18-fb hocam tehlikeli olabilir gibi duruyor hata yaparsak pek cesaret edemedim
Çevreyi atıklardan koruyoruz oooo , tüm editörler övmeye başlar çevreci epıl diye
@mr-paramedik hocam tabiki 16 değil 32 olsun bende isterim. Ancak 8 gb kasarak çalışıyor gibi yorumlar çok yanlış gayet işler yapılıyor panik edecek yetmeyecek diye düşündürtmüyor. Ama ben olsam bende 16 almaya çalışırdım. Uzun vadeyi düşünerek
bende 8gb var tüm işlerimi yapıyorum. 16gb diye panik yapmaya gerek yok.
Apple Watch 8 var , se yerine bunu almamın tek sebebidir aod. Sürekli siyah bir ekranı kolumda taşımak bana saçma geliyor. Görüntüsü çok daha şık oluyor.
Ben kullanıyorum MagSafe şarj aleti aldım 3lü, kılıf MagSafe, araç telefon tutucu MagSafe baya işe yarıyor kablo derdim bitti tamamen
Son bir saat içinde 170 ziyaretçi, 47 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
@ssm maalesef biraz bu konularda acemi insanları kandırmalar çok kolay :/