• Keşfet
  • Videolar
  • Bloglar
  • İncelemeler

Merih
  • Kullanıcıyı engelle
  • Kullanıcıyı bildir

Kayıt tarihi: 15.05.2014
  • Merih @merih

    @leventp 😊

    21 Aralık 2025 - 18:23 Beğen
  • Merih @merih

    Teleteknik de geri döner mi acaba 😊

    20 Aralık 2025 - 16:44 Beğen
  • Merih @merih

    Telefonlarda durum nedir acaba, inşallah bozmazlar Dex'i

    15 Aralık 2025 - 12:06 Beğen
  • Merih @merih

    @emre64 Çok teşekkürler. Inkjeti atmayı planlıyorum 🙂 Pantum, Kyocera ve Canon'a da baktım ama MFC-1911W'de aradığım olmazsa olmaz şeylerin hepsi mevcut. Daha kompakt bir model yok galiba, Brother sitesini de inceledim.

    11 Aralık 2025 - 14:16 Beğen 1
  • Merih @merih

    @emre64 Çok eski bir Canon inkjet yazıcı var artık son demlerinde, zaten orijinal kartuşu da piyasada kalmadı. Ödev vb çıktı alırken sayfaları elle çevirmek için başında durmaktan bıktığımdan istedim biraz da 🙂 ama dediğiniz model olabilir. Teşekkür ederim.

    10 Aralık 2025 - 22:42 Beğen 1
  • Merih @merih

    @gamsizm Yeni kadroda baş aktrist Ep.9'dan sonra oynamayacağını söylemişti. Bu son jedi'ımız ile konu devam etmeyecekse eski üçlemelere isterlerse hiç dokunmayabilirlerdi, zaten neresinden tutsanız elde kalıyor. Oysa Star Wars evreninde zaman dilimlerine inilirse konu ve karakterden bol birşey yok.
    http://www.perasinema.com/daisy-ridley-son-kez-rey-olacak/

    Bu arada eski seri bitmiyor aslında. Üçleme içinde yeralmasa da, Han Solo, Boba Fett, muhtemelen ObiWan ve diğer önemli karakterlerin filmi ile Disney seriyi portakal suyu gibi sıkmaya önümüzdeki yıllarda da devam edecek.

    03 Ocak 2018 - 15:31 Beğen
  • Merih @merih

    Bir konu hakkında tartışma yapılacaksa 3 kişiden biri karşıt görüşte olabilirdi en azından. Herkes 'ben filmi beğendim' deyince üzerine gidilebilecek fazla bir nokta olmuyor. Yine de Murat Bey ve konuklarının kaçırdığı bir husus var; film fena değil, hatta kendimizi biraz zorlarsak beğenilebilecek bir film de, seri içinde kıyaslarsak şimdiye kadar çekilmiş en kötü Star Wars filmi! Hikayede eski üçlemelerin bazı karakterleri de yeraldığından seriden ayrı düşünemiyoruz haliyle. Yepyeni yüzlerle yeni bir konu anlatılsaydı daha başarılı olabilirdi ve bu kadar eleştirilmezdi. Disney işin kolayına kaçıp daha da uzun bir süre eskilerin ekmeğini yemeye devam edecek görünüyor.

    03 Ocak 2018 - 11:30 Beğen
  • Merih @merih

    Kontrolcü ile daha rahat oynanır gibi geldi bana da.

    27 Ocak 2017 - 02:54 Beğen 1
  • Merih @merih

    @felixia Yoğunluktan dolayı olabilir, beta başladı. Beta access'de oyun görünüyorsa normalde Ubiplay'de Games listesinde de gözükmesi lazım. Davetiye gönderdiğim diğer arkadaşlarda böyle bir sorun olmadı. Yardım için Ubi teknik desteğe yazılıp onların çözmesi istenebilir. Başka bir yorum yapamıyorum malesef.

    26 Ocak 2017 - 18:18 Beğen
  • Merih @merih

    @felixia Şu adresten betaya katılıp katılmadığınızı bir kontrol edin öncelikle:
    https://account.ubisoft.com/en-US/beta-access

    26 Ocak 2017 - 17:17 Beğen
  • Merih @merih

    @cigulionorangejuice 🙂 DHW forumundan geriye kalanlar burada, "onca millet şimdi ne yapıyor" diye merak eden olursa eğer: http://www.cursedhardware.com

    Eski hali ve yapılan paylaşımlar, donanım tartışmaları mükemmeldi. Ne yazık ki son zamanlarda kavga dövüş arasında forum huzuru diye birşey kalmamıştı. "Benim ekran kartım seninki döver"e döndü muhabbet.

    26 Ocak 2017 - 17:14 Beğen
  • Merih @merih

    Gönderdim.

    26 Ocak 2017 - 17:02 Beğen
  • Merih @merih

    @hsaatci34 Alan adını başka biri almış sanki diye baktım ama hala Özkan Erden 🙂 Hadi hayırlısı..

    26 Ocak 2017 - 16:54 Beğen 2
  • Merih @merih

    İyi ama bir PcLabs arkadaşlık ortamı da değil 🙂

    26 Ocak 2017 - 16:25 Beğen 1
  • Merih @merih

    Evet, son davetiye 🙂 Saat 5'e kadar istek yapan olursa anında yollayabilirim.

    26 Ocak 2017 - 16:24 Beğen
  • Merih @merih

    @akursun 😉

    26 Ocak 2017 - 16:23 Beğen
  • Merih @merih

    @despdair Rica ederim, iyi oyunlar 😉

    26 Ocak 2017 - 16:21 Beğen
  • Merih @merih

    @akursun Şu adresten betaya katılıp katılmadığınızı kontrol edebilirsiniz:
    https://account.ubisoft.com/en-US/beta-access

    Ayrıca Ubiplay'ı (yani Ubi'nin Steam benzeri uygulaması) açınca oyunun Games listesinde çıkması lazım.

    26 Ocak 2017 - 16:20 Beğen 1
  • Merih @merih

    @akursun Hesabınız zaten davet edilmiş görünüyor yalnız?

    26 Ocak 2017 - 16:17 Beğen
  • Merih @merih

    Tabii, hesap adı neydi?

    26 Ocak 2017 - 16:15 Beğen
  • Durum (154)
  • İnceleme (2)
  • Yorum (652)
  • Takipçi (159)
  • Takip edilen (50)
  • Favori (92)

Teknoseyir gündemi

#WhatsApp#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#Gemini#EA

Öne çıkan videolar

Bir teknoloji mağazasında çalışmak

118

RC modellerde uzaktan kumanda çeşitleri ve özellikleri

134

Acer Nitro V 16 AI: 180Hz Ekranda Oyun Keyfi!

Samsung Galaxy Watch 4 İncelemesi

8

GMKtec AD GP1 - Dizüstü Bilgisayarınıza Harici Ekran Kartı!

8
Tümünü gör

Öne çıkan bloglar

Mini İnceleme: Kiwi Buz Makinesi (Kim-4792)

16

Şekilli MSN Nickleri

18

Baştan Sona Tüm Marvel Filmleri

1

Sokaktan Sahiplenebileceğiniz Kedi Cinsleri ve Karakterleri

17

iPhone Pil Şarj Döngüsünü Görme Kestirmesi

9
Tümünü gör

Öne çıkan incelemeler

Millenicom Hız Testi - (Aklınızda Soru Kalmasın!!)

15

T.C. Yeni Kimlik Kartı İncelemesi

116

Decathlon Quechua Termos İncelemesi

20

Bluelight Mini USB Fan

19

Renault Megane III 1.5 dci - Expression (2011)

13
Tümünü gör

Son bir saat içinde 218 ziyaretçi, 67 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.

  • © 2026 TeknoSeyir
  • Hakkımızda
  • İletişim
  • Kullanım Koşulları
  • Gizlilik Politikası
  • Sosyal Ağ Kuralları
    RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
    Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından sağlanmaktadır.
Secured By miniOrange

Giriş yap

Aşağıdaki servisleri kullanarak hızlı giriş yapabilirsin
Şifremi unuttum