Güzel inceleme olmuş, ellerinize sağlık.
MD Deckler sene 2000 lerde radyolarda kullanılıyordu, arkadaşım radyoda çalışırken yanına ziyarete gitmiştim , orda görmüştüm. içimde hep uhte olarak kalmıştır bu MD ler, çok pahalıydı gözüm kesmiyordu almayı, Optik bağlantıdan ses kaydı yapmayı çok istemiştim ama kısmet olmadı, sonra MP3 ler piyasaya çıktı onlarla kendimizi avuttuk...
Son bir saat içinde 163 ziyaretçi, 104 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
teşekkürler...