• Keşfet
  • Videolar
  • Bloglar
  • İncelemeler

Massimiliano
  • Kullanıcıyı engelle
  • Kullanıcıyı bildir

Kayıt tarihi: 04.06.2015
  • Massimiliano @massimiliano

    @gamsizm olsun ben hep 50 liralık laptop alıyorum.(pardon o benzindi )

    10 Haziran 2018 - 21:06 Beğen 1
  • Massimiliano @massimiliano

    Canım Türkiyemde şöyle 3-5 yıl önümü göreyim demek neredeyse imkansızdır.
    Ülkemizde rafine edilen ham petrolden çıkan benzin iç piyasada kullanım fazlası olduğu için yaklaşık 1,50 TL'den yurtdışına ihraç ediliyor.
    Üretilen mazot ise iç tüketime yetmediğinden yaklaşık 1,90 TL'ye yurtdışından ithal ediliyor.
    Bu rakam bile dış ticaret açığımızı hatırı sayılır oranda arttırmaya yetiyor. LPG'ye gelince onun zaten çok büyük bir bölümü ithal ediliyor.
    Dizel cenneti yurdumda piyasa biraz daha olgunlaştıktan sonra önce Mazot fiyatı tıpkı Avrupa ülkelerinde olduğu gibi üzerine binecek çevre vergileri ile
    benzin fiyatını geçecek, yine çevreci araç olmadığı için gerek ilk alımında gerekse yıllık vergilerinde kallavi ciddi artışlar yaşanacak, bu süreç bittiğinde ise
    dizel cenneti olan ülke, dizel cehennemine dönüşecektir. Benzinli araçlar bu furyadan kurtulabilecek mi? Hayır ancak dizele göre biraz daha az etkilenecek. Para lazım para. Eee deniz de bitti.
    Her zaman ki gibi ilk adres vatandaşın cebi olacak devlet için. Öncelikle 20 yaşını geçen araçların vergileri katlanacak. Garibimin parası olsa eski arabaya biner mi?
    Bir şekilde bu araçlar oluşan sistem içerisinde sıfır araç alımında cazibeli hale getirilecek. Sonraki adım bu furyada peynir ekmek gibi banka kredisi ile
    yenilenen bu araçlarda yaygın olan 1.6 hacimli benzinli motorlar da lüks segmentine kaydırılarak vergi gelirlerinin katlanmasına devam edilecek.Eeee peki gelecekte ne olacak ?
    Gelecek mi...Bence mümkün olduğu kadar düşük hacimli, benzinli,az yakan, CO2 salınımı minimum araçlar bu furyadan en az etkilenecek.
    Sıfır araç alacaksanız 5 yıl sonrasını özetlemeye çalıştım. Karar sizin.
    Ayrıca sıfır veya 2.el önemli değil sonuçta Dizel araç daha pahalı Benzinliden ben bu farkı çok saçma buluyorum..Yani ben de dizele o kadar fark verilmesine karşıyım
    günde bir bardak bedava süt içmek için evde inek beslemek gibi bişey..

    05 Haziran 2015 - 00:10 Beğen
  • Durum (0)
  • Yorum (2)
  • Takipçi (0)
  • Takip edilen (1)
  • Favori (1)

Teknoseyir gündemi

#WhatsApp#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites

Öne çıkan videolar

Xiaomi Mi Smart Standing Fan 2 - Akıllı Vantilatör!

26

Haftalık Gündem Değerlendirmesi #787

1

TCL 75C8L - 2026 Model SQD-MiniLED TV!

10

RC modellerde uzaktan kumanda çeşitleri ve özellikleri

134

Bir teknoloji mağazasında çalışmak

118
Tümünü gör

Öne çıkan bloglar

Mini İnceleme: Kiwi Buz Makinesi (Kim-4792)

17

Şekilli MSN Nickleri

18

Baştan Sona Tüm Marvel Filmleri

1

Sokaktan Sahiplenebileceğiniz Kedi Cinsleri ve Karakterleri

17

Vivo X200 FE Kullanıcı Değerlendirmesi

11
Tümünü gör

Öne çıkan incelemeler

Mirc Chat Sohbet

12

JoyToKey (Gamepad'e Klavye Tuşları Atama Programı)

10

Renault Megane III 1.5 dci - Expression (2011)

13

Asus Pen

25

Oral-B Professional Care 3000 Diş Fırçası ve Oxyjet Ağız Duşu

26
Tümünü gör

Son bir saat içinde 191 ziyaretçi, 97 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.

  • © 2026 TeknoSeyir
  • Hakkımızda
  • İletişim
  • Kullanım Koşulları
  • Gizlilik Politikası
  • Sosyal Ağ Kuralları
    RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
    Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından sağlanmaktadır.
Secured By miniOrange

Giriş yap

Aşağıdaki servisleri kullanarak hızlı giriş yapabilirsin
Şifremi unuttum