Betimlemeden ben de hoşlanmam. Dediğiniz gibi Asimov'un gözünü seveyim. Pat pat anlatır anlatacağını. Ama Üç Cisim serisindeki betimlemeler beni hiç sıkmadı. Ancak çeviri o kadar kötü ki, ister istemez bayıyor insanı. Çeviriden dolayı bende kimseye tavsiye edemiyorum, gelgelelim seri müthiş. Meraklısı okusun. Diziyi her zamanki gibi "kahraman" odaklı yaptıklarından sevemedim. "Arkadaşlarla dünyayı kurtarıyoruz hayde bakalım"! Kitaba yakışmayan bir sunum. Gelgelelim Dünya'nın zeka seviyesi bu ne yapacak adamlar, o da ayrı bi vakka!

Ben 2 senedir evde yapıyorum. Öncesinde de spor salonuna gitmişliğim yok. Hatta sporuda sevmezdim. Ama g.tü memeyi salınca bi yerden sonra "yeter söz milletin" dedim ve daldım spora. Çok biliyormuş gibi davranmayacağım, ben dambıl ve fitness bantlarıyla 43 yaşımda baya forma girdim. Şu meretin bu kadar işe yarayacağını da hiç düşünmemiştim.