PC'de ses çıkış ayarının bağlı olan kulaklığı kapatınca otomatik değişmemesi bayağı kötüymüş, bunun bir kısayolu falan var mıdır acaba? USB dongle ile PC'ye bağlı kulaklık, her seferinde elle buradan seçmem gerekiyor. Kulaklığı kapattığımda otomatik hoparlöre geçmiyor, kulaklığa göndermeye çalışıyor sesi yine. Ya elle seçiyorum ya da kulaklığı kapatınca dongle'ı da bilgisayardan sökmem gerekiyor. Daha basit bir otomasyonu yok mudur ki? 🙂 Kısayol tuşu atasam bile olur, var mıdır çözüm bilen?

#akış #kulaklık #pc #ses #hoparlör #kablosuzkulaklık

BeğenFavori PaylaşYorum yap