Merhaba @hkellecioglu @leventp @gamsizm ,
Bugün hosting şirketimden mail geldi, daha önce de fatura göndermemişlerdi (istesem gönderirlerdi herhalde) fakat bundan sonra hiç göndermeyeceklerini söylemişler. E-fatura resmi belge olarak kullanılabilecekmiş. Bu yasal bir durum mu, eğer öyleyse siz de Teknoseyir+ için aynısını yapsanız?
@gamsizm GH4'ü incelemişken, Türkiye'de var mı emin değilim ama Sony A7s'i de incelemeniz mümkün mü acaba? Özellikle iso performansı müthiş duruyor, 409600 isoda(!) video çekmişler ve gayet kullanılabilir duruyor.
http://www.youtube.com/watch?v=XgbUgNiHfXM
Find out more here - http://bit.ly/1p0NZcF
Expand your still and movie capabilities with the ultra-high sensitivity range from ISO 50 to 409600 for still images and ISO 200 to 409600 for movies.
See...
Cevap için takipteyim.
@hkellecioglu @leventp @gamsizm takip...
Hosting firması hangisi, tanıdık bulursak belki onların muhasebe bölümüyle bağlantıya geçip bilgi alabiliriz.
Firma şu: Güzel Hosting
https://www.guzel.net.tr/contact.php