@flashock nasılsa telefona dokunucaksın ön yüzündeki parmak izi ile açmak elzem olmasa gerek
@flashock nasılsa telefona dokunucaksın ön yüzündeki parmak izi ile açmak elzem olmasa gerek
Hesap diye bişey yok yaw zaten benim asıl hesabım bu orada face Google Twitter girişi var oradan girince böyle oldu
Hayır ya yerli sinema komediye bağlamış ama yerli tv dizisi aşk dram yalan dolan
Son bir saat içinde 273 ziyaretçi, 69 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Alsın o zaman