Dirsekçi sdn bile note 8 i gömmüş
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites#ForzaHorizon6#Steamyazindirimleri#steammachine#nays#işbankası#HaftalıkGündemeMalzemeSon bir saat içinde 296 ziyaretçi, 76 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Biraz dirsek çıksalardı elamanlar etrafında taaf ederlerdi
Amerikaya gönderdi samsung daha napsın
@lewbjk demek ki iyi yedirememis yada baskalari daha cok yedirince samsung´a bir dirsek atmislar
2 ekim'de ellerine cihaz ulaşmış ve örnek cihazların hepsine 3 ekim'den önce yayınlanmayacak yazıyor ama buna rağmen dirsekçiler 2 ekim'de kutu açmış... kutu açılışında çok gömmemişlerdi aslında...
Tasarım konusunda gömülmüş baya