Merhaba sevgili Teknoseyir Ailesi.
#evdekal ' dığımız bu zamanlarda ihtiyaçlarımız da biraz değişiyor. Bir Makine Mühendisliği öğrencisi olarak kendimi geliştirmek için SolidWorks programında laptopumla çizimler yapıyorum. Çizimlerimi rahatça görerek yapabileceğim bir monitör almaya karar verdim.
Şuan sizden tavsiye olarak isteğim en fazla 1000tl bütçeye bulabileceğim monitör önerileriniz.
Gerçekten kullandığınız veya test ettiğiniz ürünleri önericeğinizi düşünüyorum.
Aranılan Özellikler:
+24 inç olması (27 inç için yerim yok)
+IPS yada VA panel olması
+HDMI ve DisplayPort girişleri (en az 2 adet farklı giriş gelecek için avantaj)
Arada bir photoshop veya render vs. ile uğraştığım için IPS panel istiyorum. Bu özelliklerde Philips 246E9QJAB_69 modelini gözüme kestirdim. Bu modeli kullanan var mı ? yada Philips'in IPS monitörlerinden memnun kalan ?
Ürünün özelliklerinin olduğu linki de şuraya koyuyorum.
Link: https://www.philips.com.tr/c-p/246E9QJAB_69/ultra-genis-renkli-lcd-monitoer
Cevaplarınızı bekliyorum. Teşekkürler.
#TeknoYardım
#KonuDışı
#TeknoTavsiye

Resimde atmış olduğunuz monitörün 27 inç olanını kullanıyorum.3d ve Görsel İşler ile uğraşıyorum sorunuz varsa cevaplayabilirim 🙂
Yorumunuz için teşekkür ederim. Renk doygunluğu yeterli mi ?, ışık sızması mevcut mu ?, dediğim gibi solidde çizim yaparken görüntü almak için ve arada sırada oyun ve film izleme için kullanılacak, sizce verdiğiniz parayı hak ediyor mu ürün ?
@kemalaktas İps ekranlarda ışık sızması olur bundan kaçış yok.Ama benim modelde çok rahatsız etmedi diyenilirim.Bu fiyat için ortalama bir renk kalitesi sunuyor işi profesyonel arena değil sonuçta.Bu fiyat aralığında alacak olsam gene bunu alırım diyebilirim 🙂
Ne popüler #monitör imiş. Neden bunu seçmiştiniz?
@yunusemre teşekkürler 😊
@qubit Philips'in görsel alandaki uzmanlık ve kalitesinden dolayı bu işi çok iyi yaptığını düşünüyorum.Televizyon olarakta Philips kullanıyorum onunda görüntüsü çok güzel 🙂
Forumlarda okuduklarıma göre ölü pikselle karşılaşma oranı oldukça sık. Ama çoğu güvenilir e-ticaret sitelerinde İade/Değişim talep edip yeni ürün isteyebiliyorsunuz diye biliyorum.
@limbesh bu istatistiğinin olduğuna eminim ancak hepsi birer ticari marka , kendilerince en hatasızı bizi derler hepsi 🙂
@limbesh ama TV üreten firmalardan yola çıkacak olursak panel teknolojileri konusunda gelişmiş az firma var, bunların monitörleri de iyidir diyebiliriz bence