S.a bişidicem ya. Telefonum samsung galaxy s6 edge bu telefonum 2 hafta önce servisten geldi ekranı kırıldığı için. Telefonum her açıldığında (android başlatılıyor) yazısı çıkıyor ve telefonumu sallayınca içinden sesler geliyor. Allah için neden acaba ve ne yapmam lazım hemen yardımcı olabilirmisiniz ya.
S.a bişidicem ya. Telefonum samsung galaxy s6 edge bu telefonum 2 hafta önce servisten geldi ekranı kırıldığı için. Telefonum her açıldığında (android başlatılıyor) yazısı çıkıyor ve telefonumu sallayınca içinden sesler geliyor. Allah için neden acaba ve ne yapmam lazım hemen yardımcı olabilirmisiniz ya.