Ben de bugün oynamaya bașladım. Önceden baya oynamıșlığım vardı sadece kendi hesabım yoktu bugün bașladım ve 4 saat aralıksız oynayarak er 2 ye ulașabildim. Deathmatchlerde hep 2. veya 3. bitiriyordum ve maç bașına 400-500 xp veriyordu. Yani az çok iyi oynayabilirseniz er 3 e yükselmek daha kısa sürüyor
Ben de bugün oynamaya bașladım. Önceden baya oynamıșlığım vardı sadece kendi hesabım yoktu bugün bașladım ve 4 saat aralıksız oynayarak er 2 ye ulașabildim. Deathmatchlerde hep 2. veya 3. bitiriyordum ve maç bașına 400-500 xp veriyordu. Yani az çok iyi oynayabilirseniz er 3 e yükselmek daha kısa sürüyor