25:04 😀
Güzel gündem olmuş. İşten vakit bulup dinleyebildim sonunda.. İki gündür sekmede iğneli halde bekliyordu. :)) Yalnız şu plus hakkında iki kelam edin de merakımız gitsin. Yazın adam olmaz, talep olmaz diyerek güze sarkıttınız ama hâlâ ortada ne bir tarih ne de başka birşey var.
Adam ''How to basic'' takılıyor. Sonu tam adına yakışır şekilde olmuş. Aşağısı kurtarmazdı. 😀
Deathmatch denilince aklıma geldi.. Half Life tozlu raflar uygun aslında. VALVE hakkında felan da konuşulur.. Gabe'e giydiririz, güzel olur.
Sony NWZ-B172 2GB'lik FM Radyosuz modelini 2 yıldır kullanıyorum. Sigortasının atması sebebiye bir defa teknik servise götürdüm, o gün içerisinde hallettiler. ''Quick Charge'' özelliği için bile alınabilir. Ayrıca bu modele neden klips koymamışlar anlam veremedim. Fiyat yüksek ama ilerde düşecektir.
Evet normal MacBook Pro. Hiç dikkat etmedim. 13'' inç'i görünce atladık. Yazıyı taşıma imkanı yoksa incelemeyi silip tekrar yazabilirim.
Minecraft görünüşte çoluk çocuk oyunu olabilir ancak bir wiring ile müthiş işler yapabilirsiniz. Survival modda takılmak illaki sıkacaktır ancak modlar gayet güzel ve yeterli. Minecraft incelemesini sabırsızlıkla bekliyoruz Levent Abi..
Son bir saat içinde 103 ziyaretçi, 46 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Tivibu'yu 8 Mbit bağlantıyla HD kanalları akıcı biçimde izliyorum. Arada donmalar, karelenmeler oluyor ama çok nadir. İçerik olarak normal, artması lazım.. Geçişler yavaş.. Kullanılabilirliği zayıf. Discovery, Eurosport gibi kanalların HD sürümleri yok. Benim için avantajı, olumsuz havalarda sıkıntı yaratmaması. Çok kötü değil, çok güzel de değil. Yalnız herşeyden önce eşek yüküyle para ödediğimiz şu çağ dışı hızların ayarlanması gerek!!..