indigo @indigo 10 Haziran 2014 - 17:19 #Swift BeğenFavori PaylaşYorum yap Paylaş 6 4 LightSoftWare @ihumour çok mu çok acımasız 10 Haziran 2014 - 17:23 Yanıtla Beğen 1 indigo @indigo Hem de nasıl.. İnsan üzülmüyor değil. 10 Haziran 2014 - 17:25 Yanıtla Beğen 1 SerhatSoylemez @serhatsoylemez Ne olursa olsun kitap emektir, atılmaz 🙁 10 Haziran 2014 - 17:38 Yanıtla Beğen LightSoftWare @ihumour #Swift e selam #Delphi ye devam Yaşasın #GameMaker 10 Haziran 2014 - 17:38 Yanıtla Beğen İptal
çok mu çok acımasız
Hem de nasıl.. İnsan üzülmüyor değil.
Ne olursa olsun kitap emektir, atılmaz 🙁
#Swift e selam #Delphi ye devam
Yaşasın #GameMaker