Škoda Superb Combi '2009–13 #OtoSeyir #Skoda
-Skoda'nın "C" tipi arka far tasarımı belki çok sade ama göze hitap edişi harika. Yenisinde daha çok Asya pazarına hitap eden bir tip var gibi. Sizler ne dersiniz?

Škoda Superb Combi '2009–13 #OtoSeyir #Skoda
-Skoda'nın "C" tipi arka far tasarımı belki çok sade ama göze hitap edişi harika. Yenisinde daha çok Asya pazarına hitap eden bir tip var gibi. Sizler ne dersiniz?

Son bir saat içinde 134 ziyaretçi, 17 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Evet, öyle daha önce test ettik bizde aynısını çok iyiydi. Sıradaki testlerde de süprizler olur belkim.... 🙂
Yapıyorlar ama geç, onlarda bir sıkıntı var. Kışın çektiklerini yazın anca yüklediler... :S
@gokaybilgin skype adresini vereyim mi hocam?
@gokaybilgin skype:ege922
Aynen.. Resim muhteşem çıkmış.