klavyeye düzgün davranmazsan "nasıl olsa parasını verdim munagoyim sert bassam ne olur ki" dersen klavyenin bozulması çok normal ne kadar sağlamlık iddia etse de klavye yapımcıları klavyenin tuşlarına bir alacağın varmış gibi basarsan klavye bozulur yaklaşık 9 aydır razer huntsman kullanıyorum blackwidowu da 4 sene kullandım hiçbir sorun yaşamadım
klavyeye düzgün davranmazsan "nasıl olsa parasını verdim munagoyim sert bassam ne olur ki" dersen klavyenin bozulması çok normal ne kadar sağlamlık iddia etse de klavye yapımcıları klavyenin tuşlarına bir alacağın varmış gibi basarsan klavye bozulur yaklaşık 9 aydır razer huntsman kullanıyorum blackwidowu da 4 sene kullandım hiçbir sorun yaşamadım