An itibariyle like 1800, dislike 2100 görünüyor
Bilim camiası diye ittirilen yayın organları zaten yapay zeka tarafından oluşturulan makaleleri seçip ayırt edemez tıynette şu an. Muhtemelen hep de öyleydi. Çok sallamaya değmez her 'bilimsel' kabul görmüş görüşü. Dediğin gibi düzene ve belli ideojilere hizmet eden kurumlara dönüşmüşler çoğunlukla. Akıl mantıkla zaten bir tasarım olduğunu görüyorsun. Evrim teorisi bir çok mekanizmayı da güzel açıklıyor tamamen reddecek bir durum da yok
Denedim şurada anlattığı gibi yaptım olmadı
https://www.youtube.com/watch?v=CgpPLugSeGk&pp=ygUeYmx1ZXRvb3RoIGNhciB5b3V0dWJlIG5vIHNvdW5k
Güzel fiyatlar. Ben de vodafone 40 gb kullanıyorum 200 liraya ama bana bu 60 gb paketini sunmuyor, sadece sınırsız uçuk fiyatlı tarifeleri gösteriyor. Taahhütüm bitince mecbur operatör değiştirecem.
Bu arada gereksiz olduğunu düşünmüyorum aylık kullanımım çoğu zaman 40 gbye yaklaşıyor bazen 50 gbyi buluyor hatta.
Son bir saat içinde 205 ziyaretçi, 86 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Oyun harikaydı gerçekten baştan sona manzara kasmışlar. Bu sene başında bitirmiştim ben de çok keyif aldım. Bu arada ben de hafta başı alan wake 2ye başlamıştım ama çok sıktı beni dün akşam yarıda bırakıp sildim. İlkinin tadı yok bunda