Selamlar. Anakartımın ram desteği resimdeki gibi. Bende 6000mhz çift slot ram var ama 4800mhz çalışıyor. Normal hızında çalışması için biosa girip amd expo'dan overclock mı yapmam lazım şimdi? İşlemci hızını kesinlikle overclock yapmak istemiyorum buna gerek yoktur değil mi?

Bıosa girip expo profile 1veya2 xmp ram ise xmp profile 1-veya 2
anakart msı sanırsam bunu yazan tek firma çünkü
1dpc 1r= tek sıralı çift ram ifade ediyor
1dpc 2r= tek sıralı 4 slot ram takarsan ifadesi
Evet, EXPO/XMP profili kullanman lazım ki profilde yazar ne hız olduğu. 4800 jedec hızı
Yorumlar için teşekkürler. Expoda seçebileceğim tek profil 1 vardı onu seçtim oldu. Tabi yeniden başlarken sistem bir kapandı tepkisiz kaldı iyi tırstım o arada 🙂
O ram training denen bir zımbırtı.
https://www.reddit.com/r/overclocking/comments/7z4cza/comment/dulilql/
Düzgün çalışacak mı diye bir dizi test atıyor kendi kendine kısaca.