Selamlar. Anakartımın ram desteği resimdeki gibi. Bende 6000mhz çift slot ram var ama 4800mhz çalışıyor. Normal hızında çalışması için biosa girip amd expo'dan overclock mı yapmam lazım şimdi? İşlemci hızını kesinlikle overclock yapmak istemiyorum buna gerek yoktur değil mi?

BeğenFavori PaylaşYorum yap