• Keşfet
  • Videolar
  • Bloglar
  • İncelemeler

HttPs
  • Kullanıcıyı engelle
  • Kullanıcıyı bildir

Kayıt tarihi: 20.06.2023
  • HttPs @https

    maksat vatandaşın vergisini verdiği ürüne çöküp sonra (belkide yandaşa) satmak olsun. sağlık falan bahane.

    22 Haziran 2026 - 02:51 Beğen
  • HttPs @https

    @kortex altı üstü kalmadı, tamamının damına kondular 🙂

    21 Haziran 2026 - 20:53 Beğen 1
  • HttPs @https

    yok artık 🙂

    21 Haziran 2026 - 19:55 Beğen 1
  • HttPs @https

    @oniki şöyle düşünün, binaya zamanında geldiniz ve sıranıza oturup evrak kontrol vs. işlerini halledip 10.15 de sınava başladınız. o esnada arka sıranızda ya da koridorda kapı önünde 10.14 de gelmiş, evrakları kontrol edilen, yerine geçip oturmaya çalışan, belki 10.16 olduğu için sınava salona giremeyen ve kavga dövüş çıkaran bir insana rast geliyorsunuz. ne hissedersiniz?

    süreyi belirlemek için bilimsel bir gerekçeye gerek yok, bir salondaki yapılması zorunlu kontroller için makul bir süre bırakılsa yeterli. bununla kavga etmeye gerek yok. sınav saat 10.00 da başlıyor, o saatten önce binaya giriş yapmam lazım bilincinde olmayan kimse de kusura bakmasın. gizlenen bir gerçek değil ki bu kapıda yeni öğrenmiş gibi tepki veriyor geç kalanlar.

    21 Haziran 2026 - 17:31 Beğen 1
  • HttPs @https

    piyasa uzun zamandır keriz.avi
    eskiden savaşın vs. bile belli bir etkisi, gidişatı olurdu. koskoca ülkeler bugün barış yarın savaş diye piyasayı manipüle ediyor. normalde düşecek emtia çıkıyor, çıkacak olan düşüyor...

    21 Haziran 2026 - 17:22 Beğen
  • HttPs @https

    aynı şey değil.

    21 Haziran 2026 - 17:18 Beğen 2
  • HttPs @https

    giden kızda geri dönüyor devamında yanlış görmediysem. bina kapıları kitleniyor çünkü 10:01 de

    20 Haziran 2026 - 17:36 Beğen 1
  • HttPs @https

    Enteresan bir inceleme olmuş. anlatımınızın sonunda kapıya koyulmaz demenizi beklerken ters köşe oldum.
    Benim anladığım sokakta görsek koşarak uzaklaşmamız gerektiği yönünde.
    güle güle kullanın kazasız belasız.

    19 Haziran 2026 - 14:32 Beğen
  • HttPs @https

    @digitalanimal 🫣

    18 Haziran 2026 - 22:28 Beğen
  • HttPs @https

    @digitalanimal pardon karışmış bende hatlar.

    18 Haziran 2026 - 22:25 Beğen 1
  • HttPs @https

    Neo 1/2, mini 4 1/1.3 " sensöre sahip diyor internet?

    18 Haziran 2026 - 22:18 Beğen
  • HttPs @https

    15 sene sonra evde depolama kalmayabilir toptan buluta geçmiş olur belki her şey 🙂

    17 Haziran 2026 - 23:43 Beğen
  • HttPs @https

    @mr-paramedik tşk. deneyeyim.

    17 Haziran 2026 - 23:35 Beğen
  • HttPs @https

    @mr-paramedik rc1 n1 falan PC ye bağlayıp kullanılabilir mi acaba bu tarz simülatörlerde 🤔 iyi olurdu alışmak açısından.

    17 Haziran 2026 - 23:30 Beğen
  • HttPs @https

    @mr-paramedik bu tarz bir cihaz direkt hiç kullanmadım ama pratik yapabilirim onda sorun yok. yaklaşık 20 senedir uçuyorum, helikopterle başlayıp hiçbir assist olmayan basit modellere geçmiştim zamanında drone lar yaygınlaşırken 🙂

    17 Haziran 2026 - 23:22 Beğen 1
  • HttPs @https

    @mr-paramedik Neo 2 bile bana büyük gibi geliyor, daha ufak manuel şeyleri merak ediyorum aslında. YouTube shorts larında görmüşsünüzdur mutlaka, eski fabrikalarda vs. vızır vızır dolanan vatandaşları 🙂 sanırım markadan ziyade toplama tarzında oluyor böyle cihazlar. pilotajda çok sorun yaşamam diye düşünüyorum, uzun zamandır el alışkanlığı var farklı modellerle.

    17 Haziran 2026 - 23:05 Beğen
  • HttPs @https

    LEGO başka bir şey bence. araçlar hakikaten kaliteli, çocuk işi olanlardan farkı hissediliyor.

    17 Haziran 2026 - 22:54 Beğen
  • HttPs @https

    mini 3 pro kullanıyorum çıktığından beri, benimde fpv düşüncem var şu aralar. uzun mesafe vs. değilde akrobatik uçuşlar için küçük, hızlı belki ev içinde bile kullanılabilecek bir şeyler bakıyorum ama çok geniş bir dünya sanki.
    bu bahane ile hatırlamışken önerisi, bilgisi olan varsa alırım bir dal 🙂

    17 Haziran 2026 - 22:47 Beğen 1
  • HttPs @https

    gördük bambamı🤣

    16 Haziran 2026 - 10:43 Beğen
  • HttPs @https

    kesin vitesi iyi kullanıyodur 🫣

    14 Haziran 2026 - 22:51 Beğen 3
  • Durum (19)
  • Yorum (3200)
  • Takipçi (2)
  • Takip edilen (1)
  • Favori (2)

Teknoseyir gündemi

#WhatsApp#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#TürkTelekom#ftth#Fiber#turknet#Gemini#EA

Öne çıkan videolar

HP Smart Tank 585 - Mürekkep Tanklı Inkjet Yazıcı

15

AMD Ryzen 9 5900X ve Ryzen 5 5600X İncelemesi

39

Tüketici hakları ve hakem heyeti ile hakkımızı nasıl ararız?

186

Mitsubishi Space Star 1.2 CVT incelemesi

65

Chuwi Mini PC'ler: Ubox AMD R5 ve AuBox AMD R7

11
Tümünü gör

Öne çıkan bloglar

Mini İnceleme: Kiwi Buz Makinesi (Kim-4792)

15

Şekilli MSN Nickleri

18

Baştan Sona Tüm Marvel Filmleri

1

Sokaktan Sahiplenebileceğiniz Kedi Cinsleri ve Karakterleri

17

Havit TW970 2.4Ghz Kulakiçi Kulaklık Öninceleme

Tümünü gör

Öne çıkan incelemeler

Dunth DU-SP073

8

Samsung Es29

1

Need for Speed Most Wanted 2012

4

Skoda Octavia 1.6 TDi DSG

38

Asus Pen

25
Tümünü gör

Son bir saat içinde 191 ziyaretçi, 71 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.

  • © 2026 TeknoSeyir
  • Hakkımızda
  • İletişim
  • Kullanım Koşulları
  • Gizlilik Politikası
  • Sosyal Ağ Kuralları
    RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
    Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından sağlanmaktadır.
Secured By miniOrange

Giriş yap

Aşağıdaki servisleri kullanarak hızlı giriş yapabilirsin
Şifremi unuttum