bende de var aynı ürün bir tek eksiği bence titreşimi olmaması birde titreşimi olsa bence süper olurdu 🙂
bende de var aynı ürün bir tek eksiği bence titreşimi olmaması birde titreşimi olsa bence süper olurdu 🙂
Son bir saat içinde 106 ziyaretçi, 45 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
ben 2893 üye olmuşum