ZM-NS2000 17'' NOTEBOOK SOĞUTUCU STAND 200MM FAN
ZALMAN NOTEBOOK SOĞUTUCU
İlk önce şunu belirtmek isterim çok sessiz.Bilgisayarınızın 2 usb portunu kullanıyor fakat size 3 usb purtu veriyor. Bu portlarda başarılı. Cihaz gerçekten soğutma işlemini başarılı ve sessiz bir şekilde yerine getiriyor. Benim açımdan tek sıkıntısı bilgisayarın altınını haftadabir temizlmem gerekiyor etraftaki tozları bilgisarın altına topluyor bir süre sonra fandada toz birikmeye başlıyor. (Sürekli masada kullanıyorum ama bulunduğum oratamdanda kaynaklanıyor olabilir. Bunun için bişey diyemem ama soğutmada ve seste yaklaşık 3 aydır kullanıyorum ilk günki gibi ses yok ve bilgisayarı fark edilir şekilde soğutuyor. )





Hocam Alt kısım kapatıldığında kilitleniyormu soğutucuyu elimize aldığımızda düşüyormu.