yoklama yaptirdiysan onemseme ben orda bedelli askerlik yaptim oranin ilk celp biz olarak gittik yeni dondum
Son bir saat içinde 182 ziyaretçi, 58 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
yoklama yaptirdiysan onemseme ben orda bedelli askerlik yaptim oranin ilk celp biz olarak gittik yeni dondum