Varmı izmir narlıdere tam sezon açılırken gidiyoruz hayırlısı bakalım. #Bedelliaskerlik Yoklama durumu nıye yok yazıyor halbuki yaptım bilen varmı?

Varmı izmir narlıdere tam sezon açılırken gidiyoruz hayırlısı bakalım. #Bedelliaskerlik Yoklama durumu nıye yok yazıyor halbuki yaptım bilen varmı?

Son bir saat içinde 115 ziyaretçi, 18 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Allah aşkına kars iyidir annemin memleketi kış ayları biraz soğuk olur sadece.
Yoklama yaptım zaten ama sisteme nedense düşmemiş ilk 2 süreç yeşil sonraki kırmızı sadece.
yoklama yaptirdiysan onemseme ben orda bedelli askerlik yaptim oranin ilk celp biz olarak gittik yeni dondum
Nasıldı Hocam
Nasıldı orası hocam merak ediyorum açıkcası bir iyi diyorlar bazılarıda çok kötü diyordu. Uzun lar ile aynı yerdemi oluyoruz.
başkan memleket neresi senin
Hocam meraba benimde askerlik narlıdereye çıktı nasıldı kalabalıkmıydı nasıl geçti senin aslerlik