https://x.com/gegelsmr4/status/2070796791184756921?s=20 Paris de sıcaklardan sınavları bile yıkık otoparkda yapmislar. Kaynağı icinde
https://x.com/gegelsmr4/status/2070796791184756921?s=20 Paris de sıcaklardan sınavları bile yıkık otoparkda yapmislar. Kaynağı icinde
@bobrekus BMW ve klima arasındaki iliski nedir ? Sizi kim ezdi hocam zamanında dürüst olun 😀 Bu eziklik kompleksiniz nereden geliyor ? 😀
İki sicak gördüler tum altyapi patladı. Bunun almanya da olanları var baska ülkelerde olanları da var. https://x.com/BlackVillain666/status/2070756653264228735?s=20
@hybrid Ayrıca bana kalsa tum okumus Türkler buraya gelse de salak hintlileri falan görmesek. Hayvan gibi komunite falan kurup TR deki gibi yasasak keske herkes gelse. 😀
@hybrid Hocam ben buralarda dogma degilim sizin gibi TR de universitede okudum burada da master yaptım. TR deki almanya algısı ile buradaki gercekler arasında uçurum var her zaman onu söylemek istiyorum. TR de almanya 8/10 ise TR 2/10. Boyle boyle bir sey yok yalan bu.
@ciddiyetsiz hocam gym e gittim klima çalışmıyor şaka gibi yani belediyenin kendi tercihi vs ya da firma da sıkkıntı var. Gittigim yer Basicfit.
İlk olarak sınırdisi falan edemezler çünkü köpek gibi ihtiyaçları var. İkincisi burada onca zamandır söylüyorum tamamen overrated ülke. Biz Türkler kendimizi aşağı görmemek için orata gittiğimizde tamamen abartıyoruz. Afedersin ama insanların burda totosu bile yemiyor utancından tr ye donmeye. Bana kalkıp boş adam gibi asgari ücret hesaplaması yapmayın biz okumuş ve bir şeyler başarmış insanlarız.
dayaktan kac kere oldun ? 😀 Saka bi yana dayak muhabbetini bazi doktorlar hak ediyor zaten insanlara davranış sekilleri bazilarinin baya kotu ve insanları kucuk goruyorlar.
Hahahahahah adamlar klimayı bile rütbeye göre koyuyorlarmis 🤣🤣🤣 https://x.com/richardhanania/status/2070615857861140984?s=46
abi tamamen sıfır performans ya yemin ediyorum yurtdisinda yasayan arkadaslar daha cok anlayacaktır bu durumu. Hakan rezili totonu kaldırıp bir cacık bile yapmadın 0 performans abi adamlar yürüyor
Son bir saat içinde 239 ziyaretçi, 39 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
@bobrekus BMW ne alaka anlamadım ne anlatiyorsun kardeşim ya... komunistcilik oynamaktan et yemeyi mi unuttun ne yaptın :/