Murat'a ne oldu yav? Gargamel'e benzemiş o_O
Gündüz farları denince aklıma geldi: 90'ların ortasında almanyadan gelen akrabalarımızla kuşadası yolunda trafik polisi tarafından durdurulduk. Polis bize gündüz farlarımızın neden açık olduğunu sormuştu ve hemen kapatmamızı istemişti. Hey gidi günler hey...
mdr-xb50ap kulak içi kulaklığı yaklaşık 7 aydır kullanıyorum ve fiyatının çok üzerinde bir kulaklık olduğunu söyleyebilirim. Bass konusunda da belirtildiği gibi oldukça iyi bir iş çıkartıyor. Yalıtım ve ses kalitesi de zaten çok iyi. Levent abi, üzerindeki butonun android'de daha az işlevi olduğunu söylemiş fakat öyle değil. Aynen iphone'da olduğu gibi android'de de çift tıkla sonraki parça, üç tıkla başa dönme/önceki parça gibi işlevleri gayet düzgün çalışıyor. Mesela jetaudio uygulamasında da bu tip özelliklerin bulunduğu seçenekler mevcut.
Yobazların yönettiği bir ülkede mantık aramaya çalışarak boş yere kendinizi yormuşsunuz.
Kendi sitesinde ekranın Gorilla Glass 4 değil, Gorilla Glass 3 olduğu yazıyor. https://www.corning.com/gorillaglass/worldwide/en/products-with-gorilla/htc/htc-10.html
Youtube videoları bir türlü yüklenmek bilmiyor. Acaba tt veya onlardan kaynaklı kısıtlama mı var?
Fan, hiç bir zaman radyatörden hava çekecek konumda takılmaz. Tam tersine, fanın amacı; radyatörün üzerinde bir hava basıncı oluşturmaktır. Bu konuyu otoseyir'e sorarsanız daha ayrıntılı bilgi alırsınız. Zira, araba radyatörleri de bu mantıkla çalışırlar.
Adamlar fizandalar, biz ise akk yüzünden şu videoyu bile takıla takıla izliyoruz...
Ben de aynen Emre bey gibi, Can beyin lastik tüpünden lpg tüpüne nasıl geçtiğini bir süre çözmeye çalıştım.
Sitesinde araba veya bot için de elektrik dönüşüm kitleri var. Hatta hazır bisiklet bile satıyorlar ama tabii ki vergiler yüzünden bize gelmez.
Son bir saat içinde 69 ziyaretçi, 17 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
"Attan inip eşeğe biniş"