Core m ucuz olsun diye yapılmadı mı bu ne fiyat yaa asus intelle olan yakınlığını kullanıp bu teknoloji erken sunup kazıklama peşinde gibi hissettim
Core m ucuz olsun diye yapılmadı mı bu ne fiyat yaa asus intelle olan yakınlığını kullanıp bu teknoloji erken sunup kazıklama peşinde gibi hissettim
ben bi sürü laf sayacaktım ama veysel bey ve ihsan bey bir kaçından bahsetmiş lütfen kaldırın havacılık hakkındaki kıt bilgim bile bu kadar hata yakalanmışsa bu işten anlayan adamların önünde komik duruma düşmeyin antonov dan bahsedilmeyen bi havacılık tarihi behhh 😀 büyük daha büyük çok büyük 😀
Türkiye'de onaylı,güçlü bir ithalatcı olmasını istediğim firma.... gerçek bir elektirikli otomobil üreten tek ciddi marka
aynısını aveada 23 tlye kullanıyorum pardon kullanmıyorum 2gb int aveanın hızıyla hiç dolmuyor ne güzel nasıl kota koruması ama
wp beni üzüyor niye mhl(hdmi) yada otg yok ben istiyom kardeşim her yerinden kablo çıksın istiyorum hadi hdmi yı salla otg şart olmazsa olmaz benim ömrüm seni beklemekle mi geçeçek cici cici telefonlar yapıyosunuz hep bir yerini eksik yapıyonuz olmuyoki
değinildi diye hatırlıyorum ama ben tasarımı güzel felan demişlerdi androidinkinden kullanışlı denmişdi bu arada mix radio epey farklı birşey normal biraz daha fazla yer tutması
anlamıyorum iosda bu stabilizasyon denen şeyi nereden uyduruyorlar androidden daha sitabilde orası tartışılmaz tasarımda her zaman güçlü ama wp laf atmadan bi düşünücen kullanıcan ya bu ne bole ioscular androide saldırın rahat bırakın bebeği daha büyüyücek hepinizi dövücek 😀
vga kablosu o dediğin mavi şey ..... birinden sağlam olan bir tane bul değiştirip dene olmadı biraz oynat yerinden oynamiş olabilir temassızlık olabilir iki tarafınıda dene
avukatlarda arayıp bu şekilde rahatsız ediyorlar isterseniz baroya şikayet edebilirsiniz onlarda 3 ayda alırız felan diyorlar inanmayın en az 1 yıl sürer önce bankanızı zorlayın tüketici hakem heyetlerinde işiniz uzun sürer
yüklersin internete bağlandığında sorun olanlarda var maxpayne için bakmıştım sanra ne uğraşıcam dedim verdim parasını 8lira deydi mi deydi güzel oldu unutmuşum oyunu yeniden oynadım çok eylendim
mobil oyunlar t100e hemen çıkmıyor ama 3-5 senelik pc oyunlarını çalıştıracak güçte bi bakabilirsin pili oldukca iyi 6000mah yeni atomla birlikte oldukca tasarruflu ama benim şahsi fikrim asus biraz daha iyi kasa yapabilirdi kullanım deneyimi soracak olursan pc kullanır gibi olmuyor tablet olarak kullanılmak zorunda klavyesi sadece aksesuar zor durumda günü kurtarır yanında taşımana bile gerek yok en büyük sıkıntı windows ve 32gb hafıza pek anlaşamıyolar büyük bi sd istiyor
tableti ne amaçla kullanacağın önemli asus t100 de var fiyat performansda oldukca iyi ama windows ihtiyacı olanlar için iyi android tarafında kalemiyle samsunglar bi adım önde aslında ihtiyaclarını, büyüklüğünü tespit etsen önce daha yardımcı olur insanlar sana hiç kalem kullanmıyacaksan samsungla işin yok mesela kalemsiz samsunglara bakarsın yinede
compact küçük sony düşünmüyorum ya z1 ederinin çok üstünde fiyatı (z bile piyasada bu arada)
Son bir saat içinde 131 ziyaretçi, 14 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
sony alınacaksa zserisi alınacak aqua neymis ama g3ün 32lik olanını 1290 liraya alabilirken daha yaşlı Sony'e 1400 lira vermek insanın canını acıtmıyo değil bu arada z1de orada yerini alsın lütfen oda eski telefon değil z2 ile arasında 6 ay var