• Keşfet
  • Videolar
  • Bloglar
  • İncelemeler

Barış Gürbüz
  • Kullanıcıyı engelle
  • Kullanıcıyı bildir

Kayıt tarihi: 13.05.2014
  • Barış Gürbüz @gta89

    sony alınacaksa zserisi alınacak aqua neymis ama g3ün 32lik olanını 1290 liraya alabilirken daha yaşlı Sony'e 1400 lira vermek insanın canını acıtmıyo değil bu arada z1de orada yerini alsın lütfen oda eski telefon değil z2 ile arasında 6 ay var

    15 Ağustos 2015 - 10:01 Beğen 1
  • Barış Gürbüz @gta89

    Core m ucuz olsun diye yapılmadı mı bu ne fiyat yaa asus intelle olan yakınlığını kullanıp bu teknoloji erken sunup kazıklama peşinde gibi hissettim

    25 Mayıs 2015 - 22:07 Beğen
  • Barış Gürbüz @gta89

    ısı? olabilitesi var mı

    01 Ocak 2015 - 23:30 Beğen
  • Barış Gürbüz @gta89

    ben bi sürü laf sayacaktım ama veysel bey ve ihsan bey bir kaçından bahsetmiş lütfen kaldırın havacılık hakkındaki kıt bilgim bile bu kadar hata yakalanmışsa bu işten anlayan adamların önünde komik duruma düşmeyin antonov dan bahsedilmeyen bi havacılık tarihi behhh 😀 büyük daha büyük çok büyük 😀

    23 Aralık 2014 - 00:12 Beğen
  • Barış Gürbüz @gta89

    Türkiye'de onaylı,güçlü bir ithalatcı olmasını istediğim firma.... gerçek bir elektirikli otomobil üreten tek ciddi marka

    03 Ekim 2014 - 00:43 Beğen
  • Barış Gürbüz @gta89

    ilk defa Salih i izleyip küfür etmedim gelişmemi var ne yinede ???

    27 Eylül 2014 - 15:02 Beğen
  • Barış Gürbüz @gta89

    bir bilen ilk 4 çeker araç üreten firmayı açıklarmı

    19 Eylül 2014 - 14:27 Beğen
  • Barış Gürbüz @gta89

    aynısını aveada 23 tlye kullanıyorum pardon kullanmıyorum 2gb int aveanın hızıyla hiç dolmuyor ne güzel nasıl kota koruması ama

    15 Ağustos 2014 - 22:38 Beğen 2
  • Barış Gürbüz @gta89

    wp beni üzüyor niye mhl(hdmi) yada otg yok ben istiyom kardeşim her yerinden kablo çıksın istiyorum hadi hdmi yı salla otg şart olmazsa olmaz benim ömrüm seni beklemekle mi geçeçek cici cici telefonlar yapıyosunuz hep bir yerini eksik yapıyonuz olmuyoki

    14 Ağustos 2014 - 02:42 Beğen
  • Barış Gürbüz @gta89

    değinildi diye hatırlıyorum ama ben tasarımı güzel felan demişlerdi androidinkinden kullanışlı denmişdi bu arada mix radio epey farklı birşey normal biraz daha fazla yer tutması

    14 Ağustos 2014 - 02:40 Beğen
  • Barış Gürbüz @gta89

    anlamıyorum iosda bu stabilizasyon denen şeyi nereden uyduruyorlar androidden daha sitabilde orası tartışılmaz tasarımda her zaman güçlü ama wp laf atmadan bi düşünücen kullanıcan ya bu ne bole ioscular androide saldırın rahat bırakın bebeği daha büyüyücek hepinizi dövücek 😀

    14 Ağustos 2014 - 02:37 Beğen
  • Barış Gürbüz @gta89

    dayanıklılık testinde 920 çakıyor oraya atıf yapmış olsa gerek

    14 Ağustos 2014 - 02:29 Beğen
  • Barış Gürbüz @gta89

    fotoğraftaki ney

    13 Ağustos 2014 - 15:57 Beğen
  • Barış Gürbüz @gta89

    vga kablosu o dediğin mavi şey ..... birinden sağlam olan bir tane bul değiştirip dene olmadı biraz oynat yerinden oynamiş olabilir temassızlık olabilir iki tarafınıda dene

    13 Ağustos 2014 - 15:55 Beğen
  • Barış Gürbüz @gta89

    avukatlarda arayıp bu şekilde rahatsız ediyorlar isterseniz baroya şikayet edebilirsiniz onlarda 3 ayda alırız felan diyorlar inanmayın en az 1 yıl sürer önce bankanızı zorlayın tüketici hakem heyetlerinde işiniz uzun sürer

    13 Ağustos 2014 - 11:58 Beğen
  • Barış Gürbüz @gta89

    yüklersin internete bağlandığında sorun olanlarda var maxpayne için bakmıştım sanra ne uğraşıcam dedim verdim parasını 8lira deydi mi deydi güzel oldu unutmuşum oyunu yeniden oynadım çok eylendim

    13 Ağustos 2014 - 11:55 Beğen
  • Barış Gürbüz @gta89

    mobil oyunlar t100e hemen çıkmıyor ama 3-5 senelik pc oyunlarını çalıştıracak güçte bi bakabilirsin pili oldukca iyi 6000mah yeni atomla birlikte oldukca tasarruflu ama benim şahsi fikrim asus biraz daha iyi kasa yapabilirdi kullanım deneyimi soracak olursan pc kullanır gibi olmuyor tablet olarak kullanılmak zorunda klavyesi sadece aksesuar zor durumda günü kurtarır yanında taşımana bile gerek yok en büyük sıkıntı windows ve 32gb hafıza pek anlaşamıyolar büyük bi sd istiyor

    13 Ağustos 2014 - 11:27 Beğen
  • Barış Gürbüz @gta89

    tableti ne amaçla kullanacağın önemli asus t100 de var fiyat performansda oldukca iyi ama windows ihtiyacı olanlar için iyi android tarafında kalemiyle samsunglar bi adım önde aslında ihtiyaclarını, büyüklüğünü tespit etsen önce daha yardımcı olur insanlar sana hiç kalem kullanmıyacaksan samsungla işin yok mesela kalemsiz samsunglara bakarsın yinede

    13 Ağustos 2014 - 11:15 Beğen
  • Barış Gürbüz @gta89

    compact küçük sony düşünmüyorum ya z1 ederinin çok üstünde fiyatı (z bile piyasada bu arada)

    13 Ağustos 2014 - 01:36 Beğen
  • Barış Gürbüz @gta89

    nexus 5 pili 🙁 bende isterim sürekli güncel android kullanmak ama

    13 Ağustos 2014 - 01:27 Beğen
  • Durum (5)
  • İnceleme (1)
  • Yorum (103)
  • Takipçi (18)
  • Takip edilen (7)

Teknoseyir gündemi

#WhatsApp#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites

Öne çıkan videolar

TCL 55Q7C Premium QD-MiniLED TV

13

GMKtec K8 Plus Mini PC & Dark Oculink Harici Ekran Kartı Kiti

11

Haftalık Gündem Değerlendirmesi #787

1

Bir teknoloji mağazasında çalışmak

118

Opel Corsa 1.4 Otomatik incelemesi

49
Tümünü gör

Öne çıkan bloglar

Mini İnceleme: Kiwi Buz Makinesi (Kim-4792)

17

Şekilli MSN Nickleri

18

Baştan Sona Tüm Marvel Filmleri

1

Vivo X200 FE Kullanıcı Değerlendirmesi

11

Sokaktan Sahiplenebileceğiniz Kedi Cinsleri ve Karakterleri

17
Tümünü gör

Öne çıkan incelemeler

T.C. Yeni Kimlik Kartı İncelemesi

116

Samsung SM-B310E

14

Millenicom Hız Testi - (Aklınızda Soru Kalmasın!!)

15

QMPlay2 masaüstü için açık kaynak IPTV player.

14

Need for Speed Most Wanted 2012

4
Tümünü gör

Son bir saat içinde 111 ziyaretçi, 19 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.

  • © 2026 TeknoSeyir
  • Hakkımızda
  • İletişim
  • Kullanım Koşulları
  • Gizlilik Politikası
  • Sosyal Ağ Kuralları
    RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
    Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından sağlanmaktadır.
Secured By miniOrange

Giriş yap

Aşağıdaki servisleri kullanarak hızlı giriş yapabilirsin
Şifremi unuttum