Geliyor gönlümün efendisi...
@asaltek mükemmel düşünce, mükemmel tasarım... Gerçekten sizi tebrik ederim. Türkiye adına büyük bir değer olduğunuzu düşünüyorum. Atölyeden aslında daha fazla ayrıntı olsa idi daha güzel olurdu. 27 dk'lık video yetmedi yahu 🙂 İnanın belgesel niteliğinde bütün ayrıntıları bilmek istiyor insan... Bir gün müsaadeniz olursa ziyaret etmek, bir çayınızı içmek isterim. Bu lezzetli videoyu için çok çok teşekkür ederim. Ayrıca bu tarz çalışmalarınızın videolarını izlemek isterim. Çok değerli bir iş yapıyorsunuz, insanın ufku açılıyor.
Levent abi yine harikasın. Senin tabirlerin süper. 42:58 : KAPUTUN ALTINA BAKTIM 😀
Benden de +1 lakin; Logo her zamanki kullanılan olsa daha hoş olur... Alışmıştık 🙂
Adamlar güzel tezgah kurmuş, bir kaç tane daha site yapmışlar. Paylaşalım ki mağduriyet oluşmasın.
Facebook'da bir sayfada numaralarını gördüm. Kendileri olabilirler;
https://www.facebook.com/Namogluelektronik/
sikayetvar.com'da bir mağduriyet paylaşılmış ;
http://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/3082790/lg-elektromarketcom-urun-teslimi-yapmadi/
Siteleri;
http://lgmarket-tr.com/
http://www.lgelektro.com/
lg-elektromarket.com
http://lgmakro-market.com/
Google adsense çerezleri (cookie) kullanarak ilgi alanınıza göre reklam çıkartmaya çalışıyor. Tabi buna izin verdiyseniz. @gamsizm Murat Bey sizde istemediğiniz reklamlar için bir kaç anahtar kelime ile arama yapın büyük ihtimal reklamlar çıkacaktır. Bu sayede engelleyebilirsiniz. Sevgiler.
Üzüldüm lakin iyi bir deneyim olmuştur. Bundan sonraki kayıtlarda her ihtimale karşı 2 cihazdan kayıt yapılırsa bu tür bir sıkıntı olmaz.
Merhaba; sohbetinizi dinlemekten gerçekten keyif alıyorum. Diğer arkadaşlar da bahsetmiş ama bende değinmek istiyorum. Çekimlerde sizleride görsek daha tatlı olur. Sizleri dinlerken tepkilerinizide görmek hoş olacaktır. Ses tonu yeterli olsada mimiklerinizi görmek daha doyurucu olacaktır. Bir daha ki gündemde sizlerde görmek umuduyla. Sevgiyle kalın...
Son bir saat içinde 82 ziyaretçi, 15 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Bende bekliyorum, bağımlılık 🙂