• Keşfet
  • Videolar
  • Bloglar
  • İncelemeler

Gokhan Ascioglu
  • Kullanıcıyı engelle
  • Kullanıcıyı bildir

Kayıt tarihi: 13.05.2014
  • Gokhan Ascioglu @gascioglu

    Bildiğim kadarıyla henüz Türkiye'den alınamıyor.

    18 Ağustos 2017 - 21:41 Beğen
  • Gokhan Ascioglu @gascioglu

    @maximilianwagner Kağıthane'den Karaköy'e giderken Haliç köprüsünden geçmiyorsun ki. Altından geçiyorsun.

    18 Ağustos 2017 - 13:44 Beğen
  • Gokhan Ascioglu @gascioglu

    Adalet Sarayından dereboyuna inişi bilmiyorum. Ondan sonrası kolay. Güzergahta ara sıra bisikletliler görüyorum.

    17 Ağustos 2017 - 18:12 Beğen
  • Gokhan Ascioglu @gascioglu

    Kağıthane'de nereye gideceksin? Merkez'e gideceksen gidilir. Bomonti Tünel'i çıkışından sonra Cendere yolu takip etmez, Hasbahçe parkının arkasından devam edersin.

    Sanayi, Gürsel, Nurtepe vb. gibi yerlere gideceksen bol iniş çıkışı dar sokaklar ve yoğun trafik seni bekler.

    17 Ağustos 2017 - 17:35 Beğen
  • Gokhan Ascioglu @gascioglu

    Hayır

    25 Ocak 2015 - 00:15 Beğen
  • Gokhan Ascioglu @gascioglu

    @serhatsoylemez f.lux'ın olayı biraz değişik. Tonlarla oynayarak renk sıcaklığını değiştiriyor.

    13 Ocak 2015 - 21:18 Beğen
  • Gokhan Ascioglu @gascioglu

    Tüm telefonu yedeklediğini nerden anlıyorsun? Bende yedekleme yaparken "Yedekleniyor..." yazıyor sadece.

    13 Ocak 2015 - 21:05 Beğen
  • Gokhan Ascioglu @gascioglu

    @ultimance %10 civarında ÖTV arttırımı bekleniyor. Yerli üreticiyi koruma amaçlı.

    02 Ocak 2015 - 18:04 Beğen
  • Gokhan Ascioglu @gascioglu

    Bu vergi değil kur düzeltmesiymiş. Ek vergi ayrıca gelecek.

    02 Ocak 2015 - 17:59 Beğen 1
  • Gokhan Ascioglu @gascioglu

    @lterlemez Çok kullanılan Arial, Times, Calibri vb. harcindeki fontları kullanan Ofis dosyalarının aynı fontlar bende kurulu olmadığı için farklı görüntülendiği oldu. Mac üzerinde çıktı almayacağım için dert etmedim. Sonuçta kaydedip Windows üzerinde açtığımda doğru görüntüleniyor. Eksik olan fontları sonradan kurmak da mümkün ama Mac versiyonları ne kadar başarılı veya başarısız bilmiyorum. Masaüstü cihaz kullandığım için projeksiyonla da hiç işim olmadı. Bahsettiğiniz sorunla ilgili pek çok yazı okudum. Evde VGA bir projeksiyon cihazım var. Bir yerlerden kablo denk getirebilirsem bu durumu deneyeceğim. NTFS sorunun çözümü benim için EXFAT. Harici disklerimi EXFAT olarak formatlıyorum. Hem Windows hem Mac cihazlar sorunsuz görüyor. (Bu formatın da Linux ayağı sıkıntı ama.) Başkalarından gelen USB harddisklere yazmam gerekseydi o zaman Paragon NTFS almam gerekecekti. Bu programın $20 civarında bir ücreti var. Sonuçta tüm bu sorunlar kullanım senaryosuyla ilgili.

    02 Ocak 2015 - 16:36 Beğen 1
  • Gokhan Ascioglu @gascioglu

    @lterlemez şu mali talep ve standart ortamlarla uyumsuzluk olayını biraz açabilir misiniz? 2 senedir iMac kullanıyorum. Mouse için aldığım 4 tane şarjlı pil haricinde her hangi bir donanım masrafım olmadı. NTFS disklere yazamaması dışında her hangi bir baş ağrıtacak yazılım uyumsuzluğuna da rastlamadım.

    02 Ocak 2015 - 15:05 Beğen
  • Gokhan Ascioglu @gascioglu

    @X1 tarihi bilmeyen, geçmişten ders almayan milletler kaybetmeye mahkumdur diye bir söz var. Sen hiç duymadın galiba.

    30 Aralık 2014 - 10:53 Beğen
  • Gokhan Ascioglu @gascioglu

    İnce görmüşsün. Tebrikler.

    30 Aralık 2014 - 10:48 Beğen
  • Gokhan Ascioglu @gascioglu

    limit değişmediyse 75€ veya 100$. İyi alışverişler.

    29 Aralık 2014 - 12:37 Beğen 1
  • Gokhan Ascioglu @gascioglu

    Masaya hiç bir vantuz yapışmaz ki. Cam, fayans gibi yüzeylere yapışır o ancak.

    23 Aralık 2014 - 11:45 Beğen
  • Gokhan Ascioglu @gascioglu

    1 - Mümkün
    2- Emin olmamakla beraber rastgele bulduğum ilk powerline cihazı, TL-WPA4220'da Wifi-Clone özelliği var. Wifi sinaylini clonlarken elektrik hattını ağa dahil ediyordur.

    22 Aralık 2014 - 10:41 Beğen
  • Gokhan Ascioglu @gascioglu

    aliexpress

    20 Aralık 2014 - 11:39 Beğen
  • Gokhan Ascioglu @gascioglu

    Dik de tutsan yan çeken, görüntüyü otomatik çeviren telefon yapsalar o iyi olurdu.

    20 Aralık 2014 - 10:29 Beğen 1
  • Gokhan Ascioglu @gascioglu

    Herkesin kullanım alışkanlığı farklı. Senin için dosyaların cihazda olmasıyla, USB bellekte olması arasında fark yoksa bellek almak daha mantıklı. Hem dosya kopyalamak da daha kolay olur.

    18 Aralık 2014 - 12:02 Beğen
  • Gokhan Ascioglu @gascioglu

    Bu dönem herkes 5-7MB/sn arası USB bellek stoklarını eritme derdinde. Ben de dün Bimeks'ten iki tane aldım aşağı yukarı aynı fiyata.

    18 Aralık 2014 - 12:00 Beğen
  • Durum (26)
  • Yorum (135)
  • Takipçi (35)
  • Takip edilen (18)
  • Favori (5)

Teknoseyir gündemi

#WhatsApp#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites

Öne çıkan videolar

Haftalık Gündem Değerlendirmesi #789

3

Yurtdışından alışveriş yaparken gümrükte takılmamanın yolları

1.074

Xiaomi 17T: Xiaomi'nin En Yenisi!

22

Unuttuğunuz Windows şifrenizi sıfırlayın

85

Xiaomi Mi Smart Standing Fan 2 - Akıllı Vantilatör!

26
Tümünü gör

Öne çıkan bloglar

Havit TW970 2.4Ghz Kulakiçi Kulaklık Öninceleme

Türk Telekom E-Sim Macerası

25

attrib işlem komutu (USB de olup okunamayan dosyaları bulma)

21

Ödüllü Kelime Oyunu: Harf Lütfen!

2

iPhone Pil Şarj Döngüsünü Görme Kestirmesi

9
Tümünü gör

Öne çıkan incelemeler

QMPlay2 masaüstü için açık kaynak IPTV player.

14

Mirc Chat Sohbet

12

JoyToKey (Gamepad'e Klavye Tuşları Atama Programı)

10

Renault Megane III 1.5 dci - Expression (2011)

13

Asus Pen

25
Tümünü gör

Son bir saat içinde 159 ziyaretçi, 88 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.

  • © 2026 TeknoSeyir
  • Hakkımızda
  • İletişim
  • Kullanım Koşulları
  • Gizlilik Politikası
  • Sosyal Ağ Kuralları
    RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
    Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından sağlanmaktadır.
Secured By miniOrange

Giriş yap

Aşağıdaki servisleri kullanarak hızlı giriş yapabilirsin
Şifremi unuttum